تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشیش ملکه انگلستان قرائت قرآن را جرم دانست +عکس

گاوین رشندن کشیش کلیسای سنت مری پس از قرائت قرآن در کلیسا توسط یک دانشجو از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ملکه انگلستان 34 کشیش دارد که وی را در آیین‌های مذهبی یاری می‌کنند. اما کشیشی به نام گاوین رشندن پس از قرائت آیه‌ای از قرآن در کلیسای سنت ماری از سمت خود استعفا داد. روزنامه ایندیپندنت از زبان این کشیش نوشت "قرائت قرآن در کلیسا جرم است و من نمی‌توانم آن را تحمل کنم". در مراسم ظهور و تجلی عیسی در کلیسای جامع سنت ماری واقع در گلاسکو یک دانشجو آیه‌ای از قرآن مبنی بر اینکه حضرت عیسی(ع) پیامبر خداست را تلاوت کرد که انتقاد شدیدی را از سوی کشیش ملکه انگلستان درپی داشت.
کشیش ملکه انگلستان قرائت قرآن را جرم دانست +عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشیش ملکه انگلستان قرائت قرآن را جرم دانست +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..