تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران نوروزی یک فیلم مشخص شد/ اکران ۲ فیلم از چهارشنبه

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس درباره جلسه امروز (4 بهمن) گفت: فیلم سینمایی «مبارک» از روز 23 بهمن در گروه آزادی و فیلم «خوب بد جلف» هم در همین روز در گروه زندگی به نمایش درخواهد آمد. 

وی درباره اکران نوروزی گفت: فیلم «مبارک» جزء اکران نوروزی نیست زیرا بعد گروه بعد از این فیلم قرارداد فیلم های دیگر را دارد اما گروه زندگی قرارداد دیگری ندارد. 

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اکران جدید فیلم ها گفت: دو فیلم از چهارشنبه 6 بهمن اکران خود را آغاز می‌کنند. فیلم سینمایی افسونگر در گروه ماندانا و فیلم سینمایی بچه‌های جسور در گروه آزاد از روز چهارشنبه اکران می‌شوند. 

انتهای پیام/ 

http://fna.ir/J0TFJL



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران نوروزی یک فیلم مشخص شد/ اکران ۲ فیلم از چهارشنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..