تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همراه اول رتبه دوم سودآوری و ارزش بازار را کسب کرد

در نوزدهمین رتبه بندی صد شرکت برتر ایران (IMI-۱۰۰)، همراه اول در تمامی شاخص های ارزیابی، قاطعانه بالاتر از سایر اپراتورهای تلفن همراه کشور قرار گرفت.

به گزارش شمانیوز: صبح روز دوشنبه ۴ بهمن ماه، طی مراسمی که با حضور محمدعلی محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مجید درویش مدیر مرکز رتبه بندی شرکت های برتر و دبیر همایش و جمعی از مسؤولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، اسامی یکصد شرکت برتر ایران اعلام و از مدیران تعدادی از شرکت های برگزیده تقدیر شد.

در این ارزیابی شرکت های برتر بر اساس ۳۳ شاخص همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال زایی»، «بهره وری کل عوامل» و ... معرفی شدند.

بر این اساس، شرکت ارتباطات سیار ایران در بین پانصد شرکت برتر ایران از نظر شاخص های«بیشترین سودآوری» و «بالاترین ارزش بازار» رتبه دوم، و از نظر شاخص«بهره وری کل عوامل» در بین شرکت های گروه ارتباطات و مخابرات، رتبه اول را کسب کرد.

همچنین شرکت های پرداخت اول کیش(جیرینگ) و نقش اول کیفیت(ناک) از شرکت های وابسته به شرکت ارتباطات سیار ایران، در میان «پنج شرکت برتر از نظر رشد سریع» صد شرکت دوم قرار گرفتند.

سازمان مدیریت صنعتی ایران، به عنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع کشور، از سال ۱۳۷۷ اقدام به رتبه بندی شرکت های برتر ایران کرده و نوزدهمین رتبه بندی صورت گرفته بر اساس عملکرد سال ۱۳۹۴ شرکت ها بوده است.

سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه بندی شرکت های برتر ایران را «شفاف سازی فضای کسب و کار و جایگاه اقتصادی شرکت های ایرانی و رتبه بندی آنها از نظر میزان تأثیرگذاری در اقتصاد ملی با هدف گسترش رقابت در فضای کسب و کار بنگاههای اقتصادی» عنوان کرده است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همراه اول رتبه دوم سودآوری و ارزش بازار را کسب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..