تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه نماینده مجلس درباره کارگران پلاسکو

نماینده مردم تهران و یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت کارگران بیکار شده پلاسکو و تشکیل کمیته تحقیق و تفحص درباره ابعاد مختلف حادثه پلاسکو در مجلس شدند.

 نماینده مردم تهران و یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خواستار رسیدگی به وضعیت کارگران بیکار شده پلاسکو و تشکیل کمیته تحقیق و تفحص درباره ابعاد مختلف حادثه پلاسکو در مجلس شدند.

احمد مازنی نماینده تهران در نامه خود به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار پیگیری وضعیت کارگران بیکار شده و خسارت‌دیدگان حادثه ساختمان پلاسکو شده است.

این نماینده همچنین در نامه جداگانه‌ای به وزیر اقتصاد تقاضایی را در ارتباط با اعطای تسهیلات به بازاریان خسارت دیده در این حادثه مطرح کرده است.

پرهیز از مباحث سیاسی و جناحی در جریان بررسی عوامل حادثه پلاسکو

همچنین جلیل رحیمی جهان‌آبادی نیز اظهار کرد: شایسته است مجلس با تشکیل کمیته تحقیق و تفحص زوایای مختلف حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو را مورد واکاوی قرار دهد و نهایتاً پس از انجام اقدامات کارشناسی گزارش دقیقی را به مردم ارائه کند.

وی افزود: به نظر می‌رسد دوران درس‌گیری ما خیلی طولانی شده و مشخص نیست چه زمانی می‌خواهیم درس‌هایی که گرفته‌ایم را پس بدهیم. حادثه اخیر پلاسکو نشان می‌دهد که بافت شهری تهران فرسوده و پیر است و نیاز به بازسازی دارد که البته این کار اعتبار کلانی را می‌طلبد اما باید جزو اولویت‌های ما قرار گیرد چرا که پایتخت واقعاً آسیب‌پذیر است.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخزر با تأکید بر لزوم پرهیز از مباحث سیاسی و جناحی در جریان بررسی علل و عوامل حادثه پلاسکو، یادآور شد: ما باید تیم‌های کارشناسی تشکیل دهیم و کسانی که در این حادثه مقصر بوده و کوتاهی کرده‌اند نیز پاسخگو باشند. ممکن است مجموعه‌ای از عوامل و نهادها مقصر باشند. از شهرداری، شورای شهر، اداره کار و موجر هر کسی باید متناسب تقصیری که داشته و آسیبی که وارد کرده مورد برخورد قاطع قضایی قرار گیرد.

رحیمی در ادامه بر لزوم بازسازی و نوسازی تجهیزات امداد و نجات و تجهیزات شهری تأکید کرد و گفت: حادثه اخیر تنها ریزش یک ساختمان در تهران بود، اگر خدای نکرده یک منطقه از تهران با چنین حادثه‌ای مواجه شود ما چقدر ماشین‌آلات برای آواربرداری، حمل نخاله و یا تجهیزات زنده‌یاب داریم؟ طبیعتاً شهرداری‌ها و نهادهای مسئول مثل وزارت کشور باید نیاز به این تجهیزات را بررسی کنند و تأمین آن را در اولویت قرار دهند.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون قضایی مجلس با بیان این‌که «اگر روی پیش‌زمینه‌های بروز این حادثه تمرکز می‌شد چنین اتفاق تلخی رخ نمی‌داد» افزود: این سرنوشت و زندگی مردم است و ما نباید آن را قربانی مسائل سیاسی کنیم بلکه باید با هر کس به تناسب تقصیرش برخورد شود.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/369243

عکس های اینستاگرامی سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه نماینده مجلس درباره کارگران پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..