تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات انتقال آوارهای پلاسکو به محل حفاظت شده «سکوی هرندی»

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم مستقر در محل حادثه، قنبر آدینه‌وند با اشاره به عملیات آواربرداری و انتقال آوار اظهار داشت: تا این لحظه بیش از 50 درصد آواربرداری از محل حادثه پلاسکو انجام گرفته است که وظیفه آواربرداری و انتقال آن در اختیار سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران است.

معاون اجرایی مدیریت نظارت بر ارزیابی امور مناطق شهرداری تهران افزود: در این عملیات بیش از 150 کامیون مشارکت دارند و به صورت 24 ساعته آوارهای ساختمان پلاسکو را به سکوی هرندی که تحت نظارت نیروی انتظامی است منتقل می‌کنند. 

وی اضافه کرد: با توجه به پیچیده شدن سازه فلزی این ساختمان کار تا اندازه‌ای سخت است و از این رو مجبور شدیم قیچی‌های بزرگ مکانیزه را به محل ساختمان پلاسکو منتقل کنیم تا بتوانیم این سازه‌های فلزی حجیم را برش داده و به محل دپوی آوار در سکوی هرندی منتقل کنیم. 

آدینه‌وند خاطرنشان کرد: با توجه به تلاش شبانه‌روزی همکاران ما امیدواریم عملیات آواربرداری از محل حادثه تا قبل از روز پنجشنبه به اتمام برسد.

به گزارش تسنیم، با توجه به حساسیت موضوع، کامیون‌های حاضر در محل پس از بارگیری به همراه یکی از نیروهای انتظامی تا محل تخلیه همراهی می‌شود.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات انتقال آوارهای پلاسکو به محل حفاظت شده «سکوی هرندی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..