تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر دانش‌آموزان از آتش‌نشانان در پلاسکو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانش‌آموزان سراسر کشور پس از وقوع حادثه ساختمان پلاسکو و جانفشانی آتش‌نشانان در این ماجرا، به شکل‌های مختلف با این آتش‌نشانان ابراز همدردی کردند.

در شهر تهران زنگ تجلیل از آتش نشانان قهرمان با حضور رئیس بنیاد شهید، معلمان و دانش‌آموزان در دبیرستان شاهد شهید دکتر باهنر منطقه 17  نواخته شد.

جمعی از دانش‌آموزان و معلمان نیز به صورت خودجوش در محل حادثه ساختمان پلاسکو حضور یافتند و با تقدیم گل یاد شهدای آتش‌نشان را گرامی داشتند و به آتش‌نشانان حاضر در منطقه خسته نباشید گفتند.

دانش‌آموزان برگه‌‌هایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته بودند پرواز با بال‌های سوخته، افتخار آتش نشان  و خدا قوت قهرمان.

متن زیر نیز نوشته یکی از دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی برای همدردی با آتش‌نشانان شهید و تقدیر از شجاعت آنهاست.

دانش آموزان شین آبادی نیز گروه دیگری بودند که با حضور در محل حادثه پلاسکو با آتش‌نشانان ابراز همدردی کردند. این دانش‌آموزان نیز چهار سال قبل در آتش ناشی از بخاری نفتی کلاس درس سوختند که چهارسال گذشته در حادثه آتش سوزی در کلاس درس دچار سوختگی شدند و هنوز تحت مداوا و درمان قرار دارند از قهرمانان پلاسکو قدردانی و یاد شهدای آتش نشان  را گرامی داشتند.

دانش‌آموزان سایر نقاط کشور نیز برای ابراز همدردی با آتش‌نشانان شهید حادثه پلاسکو به ایستگاه آتش‌نشانی شهر خود رفته و با تقدیم گل از رشادت آتش‌نشانان تقدیر کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر دانش‌آموزان از آتش‌نشانان در پلاسکو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..