تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر شهدای آتش‌نشان از دانشگاه تهران تشییع می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» به نقل از پایگاه خبری 125؛ مجتبی عبداللهی با اشاره به برنامه‌ریزیهای مدیریت شهری برای اجرای هر چه باشکوه‌تر مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو اظهار کرد: قرار است تا پیکر این عزیزان با حضور آحاد ملت از دانشگاه تهران تشییع شود، این در حالی است که در همین مکان نیز نماز خوانده می‌شود.

مسئول ستاد مراسم تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان تصریح کرد: پس از خواندن نماز، پیکر شهدا از سمت خیابان انقلاب به بهشت زهرا (س) تشییع می‌شود تا در آرامگاه ابدی آرام گیرند، پیش‌بینی کرده‌ایم تا از سوی شهرداری مراسم ختمی و بزرگداشتی برای شهدای آتش‌نشان عزیز برگزار شود که زمان این مراسم متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر شهدای آتش‌نشان از دانشگاه تهران تشییع می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..