تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری فستیوال استعدادیابی فوتبال در قوچان

اولین دوره فستیوال استعدادیابی فوتبال در شهرستان قوچان با حضور بيش از ٤٠٠ نونهال و نوجوان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت:طرح آمایش ورزشی قوچان در حال تدوین است که درآن استعدادیابی جایگاه ویژه ای دارد و با توجه به نظرسنجی که در سطح شهرستان انجام شده شهروندان بر برگزاری بیشتر برنامه ها با اولویت استعدادیابی تاکید کرده اند که با توجه ویژه ای به این امر فستیوال استعدادیابی فوتبال در قوچان برگزار شد

سروش پورآزاد افزود: برگزاری چنین فستیوال هایی در رشته های پرمخاطب میتواند به ادامه راه ما یعنی قهرمان پروری و جذب استعدادها در صورت حمایت خانواده ها کمک بسیاری کند.

وی گفت : چنین فستیوال هایی با این جمعیت باید به صورت مداوم و با نظم و انظباط کارشناسی شده در رشته های مختلف ورزشی انجام گیرد که در این راستا برای دهه فجر امسال برگزاری فستیوال استعداد یابی کشتی در حاشیه مسابقات کشتی جام فجر آفرینان برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری فستیوال استعدادیابی فوتبال در قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..