تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اشتغال به تحصیل 89 هزار طلبه

مدیر حوزه‌های علمیه قم گفت:89 هزار طلبه در استان مشغول به تحصیل، تدریس، پژوهش و مأموریت های حوزوی هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ فرخ‌فال،مدیرحوزه های علمیه در با اشاره به اهمیت حوزه علمیه قم اظهار داشت: 89 هزار نفر اعم از طلابی که در مدارس علمیه سطح یک، سطوح عالی و خارج در مراکز تخصصی مشغول گذراندن علوم تخصصی حوزه بوده و یا به‌عنوان مدرس، محقق یا پژوهشگر اشتغال دارند.
 
وی افزود: از این 89 هزار نفر طلابی که مشغول تحصیل در سطح‌های مختلف هستند حدود 20 هزار نفر در حال تبلیغ و یا خارج از قم در حال اشتغال هستند.
 
مدیر حوزه علمیه استان بابیان اینکه حدود 1200 نفر هرساله گزینش می‌شوند تصریح کرد: از داوطلبانی که درخواست ورود به حوزه را دارند، حدود 1200 نفر در هرسال پذیرش می‌شوند.
 
وی با اشاره به اینکه هرساله تعداد زیادی تقاضا برای ورود به حوزه علمیه وجود دارد تأکید کرد: هرسال حدود 5 الی 6 هزار نفر تقاضای ورود به حوزه علمیه رادارند که از این تعداد حدود 1200 نفر پذیرفته می‌شوند.
 
فرخ فال خاطرنشان کرد: جمع طلابی که در حوزه علمیه استان قم مشغول تحصیل، تدریس، پژوهش و مأموریت های حوزوی هستند حدود 89 هزار نفر است.
 
وی بیان کرد: حدود سه هزار نفر طلابی که در حوزه‌های علمیه کشور امکان ادامه تحصیل نداشتند به حوزه علمیه قم بازگشته‌اند.
 
انتهای پیام/ش



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اشتغال به تحصیل 89 هزار طلبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..