تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی/ همایش تحکیم بنیان خانواده برگزار می شود

ساعت: 10:54 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014478

مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه میاندوآب عنوان کرد:

مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه میاندوآب گفت:همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام مساجد میاندوآب برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده که با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،آرش قنبری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد در میاندوآب و با بیان اینکه خاستگاه انقلاب اسلامی، این نظام و این حکومت از مساجد و مراکز فرهنگی مذهبی بود، اظهار کرد: وظیفه ما در ارتباط با گرامیداشت انقلاب اسلامی وظیفه خطیری است و همه باید در راستای گرامیداشت این ایام گام برداریم.

مسئول دفتر کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه میاندوآب افزود: باید ارتباط کانون های دینی از جمله مساجد و مراکز فرهنگی، دینی و قرآنی را با نظام حفظ کنیم چرا که احیاء شعائر دینی کمک به نظام اسلامی است.

دبیر کمیته قرآن، مساجد و تشکل های دینی ستاد گرامیداشت دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی، مهم ترین حادثه تاریخی بشر در عصر کنونی است و با توجه به اهمیت این مسئله باید در جهت حفظ و انتقال فرهنگ و روحیه انقلابی به نسل حاضر گام برداشته شود.

قنبری در ادامه به برنامه های دهه مبارک فجر در مساجد و کانون های فرهنگی، هنری اشاره و تصریح کرد: همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در تمام مساجد میاندوآب برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده که با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی برگزار می شوند.

وی افزود: مراسم های ویژه جشن انقلاب، تحکیم بنیان خانواده، سبک زندگی اسلامی-ایرانی، محافل انس با قرآن کریم، برگزاری طرح تلاوت نور در کانون های مساجد، همایش فعالان فرهنگی وقرآنی، همایش نقش هیئات مذهبی و مساجد  و مادحین و ذاکرین و نقش آنان در ایجاد تداوم انقلاب و دیدار با خانواده های شهدا و زیارت مزار شهدای گمنام  از جمله برنامه های این ایام است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت گفتمان انقلاب اسلامی/ همایش تحکیم بنیان خانواده برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..