تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف بیش از 17 تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در آذربایجان غربی/ سرقت در استان 9 درصد کاهش یافت

ساعت: 10:51 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014465

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: با احتساب کشفیات مواد مخدر کل استان توسط انتظامی، سپاه، مرزبانی و گمرگ و سازمان زندان ها در مجموع 17 تن و 560 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 10 ماهه امسال کشف شده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،سردار ناصر اصلانی در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه سفر به میاندوآب با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 11 تن و 829 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده که افزایش 105 درصدی نسبت به سال گذشته دارد، اظهار کرد: از این مقدار چهار تن و هفت کیلوگرم مواد مخدر سنتی بوده که 54 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته و هفت تن و 823 کیلوگرم مواد مخدر از نوع صنعتی و پیش ساز بوده که 83 درصد افزایش نسبت به گذشته داشته است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: با احتساب کشفیات مواد مخدر کل استان توسط انتظامی، سپاه، مرزبانی و گمرگ و سازمان زندان ها در مجموع 17 تن و 560 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 10 ماهه امسال کشف شده است که در این راستا هشت هزار نفر قاچاقچی و پنج هزار و 674 نفر معتاد متجاهر دستگر شده اند.

وی گفت: در موضوع دستگیری قاچاقچیان افزایش هفت درصدی دستگیری ها و در موضوع جمع آوری معتادین متجاهر نیز افزایش 93 درصدی را نسبت به سال گذشته را داریم.

سردار اصلانی با اشاره به افزایش 20 درصدی و متلاشی شدن 72 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان و توقیف 500 دستگاه انواع وسایط نقلیه از قاچاقچیان، تصریح کرد: از ابتدای امسال در مجموع 9 هزار و 857 نفر قاچاقچی مواد مخدر به صورت عمده و توزیع کننده جزء را دستگیر کرده ایم که افزایش 45 درصدی نسبت به گذشته دارد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کاهش 9 درصدی سرقت در سطح استان از ابتدای امسال خبر داد و گفت:  سرجمع کشفیات سرقت های به وقوع پیوسته 78 درصد بوده و در زمینه سرقت های خشن و سرقت به عنف نیز سرانه کشف 82 درصد بوده است.

وی هم چنین به افزایش 20 درصدی کشفیات قاچاق در استان از نظر ارزش ریالی اشاره کرد و افزود: مجموع ارزش ریالی اموال کشف شده دو هزار و 500 میلیارد ریال بوده است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف بیش از 17 تن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال در آذربایجان غربی/ سرقت در استان 9 درصد کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..