تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم کاهش بوروکراسی اداری و افزایش نظارت/ پیگیر وضعیت «قرارداد مربیان» شهرداری هستیم

ساعت: 12:20 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014645

شهرام دبیری گفت: پیگیر هستیم تا در کنار اعمال این لایحه یکسان‌سازی برای کارگران شهرداری، تعدادی کثیری از این مربیان با سابقه عمدتاً بالای ۵ سال و رانندگان ماشین‌های زباله شهرداری نیز مشمول این لایحه گردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهرام دبیری در گفت‌وگو با تبریزبیدار، با اشاره به اینکه شهرداری تبریز در حال بررسی و لحاظ مصوبه شورای شهر تبریز درباره یکسان‌سازی قراردادهای شهرداری است، اظهار داشت: دو دسته مربیان و تعدادی از رانندگان مجموعه شهرداری، در جریان بررسی لایحه یکسان‌سازی باقی‌مانده و تصمیم‌گیری نشد، که گفته‌ایم تعداد آمار آنها را تجمیع کنند.

وی افزود: ما در جریان تصویب آن لایحه، دست شهرداری برای این دو دسته را باز گذاشتیم که می‌تواند همانند دیگران نسبت به آنها  تصمیم‌گیری نمایند و البته ما شهرداری را نسبت به این مسئله مجاب نکرده‌ایم و در لایحه ارائه‌شده شهرداری در کنار کارکنان، کارگران شهرداری را نیز به آن افزودیم و به دلیل عدم مشخص شدن نوع قرارداد مربیان، همین کار را درباره این قشر نیز انجام دهند.

رئیس شورای شهر تبریز، با اشاره به پیگیری موضوع قرارداد مربیان و رانندگان شهرداری، گفت: پیگیر هستیم تا در کنار اعمال این لایحهیکسان‌سازی برای کارگران شهرداری، تعدادی کثیری از این مربیان باسابقه عمدتاً بالای ۵ سال و رانندگان ماشین‌های زباله شهرداری نیز  مشمول این لایحه گردند.

وی با اشاره به لایحه دولت در قانون برنامه ششم و بودجه سال ۹۶ مبنی بر واریز درآمدهای شهرداری به خزانه دولت و پرداخت آن بهشهرداری‌ها، گفت: این موضوع مصوبه مجلس شورای اسلامی است که در ارتباط با این قانون ما نمی‌توانیم اقدامی انجام دهیم و بالاخره مجلس دراین‌باره تصمیم گرفته و می‌گیرد.

دبیری خاطرنشان کرد: ما با بحث‌های نظارتی به‌هیچ‌وجه مخالف نیستیم و هراندازه که نظارت در سیستم شهرداری افزایش یابد، در مسیر سالم‌سازی سیستم حرکت می‌کنیم، اما این موضوع نبایستی سبب افزایش بوروکراسی اداری و تأخیر در اجرای مصوبه‌ها و کاهش  درآمدهای شهرداری گردد.

وی افزود: شهرداری تبریز ماهانه ۳۶ میلیارد تومان حقوق پرداخت می‌کند که درصورت عدم پرداخت این میزان حقوق، نوعی بحران ایجاد خواهد شد و باید تلاش کنیم تا بوروکراسی اداری به حداقل کاهش و نظارت نهادهای مربوطه افزایش یابد.

رئیس شورای شهر تبریز با اشاره به نقطه‌نظر اعضای شورای شهر درباره چارت جدید شهرداری، ابراز داشت: در مورد چارت شهرداری، اعضای شورای شهر نقطه نظراتی دراین‌باره دارند که با تجمیع آنها، برای اصلاح چارت پیشنهاداتی ارائه خواهیم داد.
وی افزود: موضوع حذف معاونت فرهنگی نیز در داخل این پیشنهادها و اعتراضات اعضای شورای شهر وجود دارد، البته به این دلیل که  چارت مصوب شده است باید نظرات خودمان را اعلام کنیم تا چارت اصلاح شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم کاهش بوروکراسی اداری و افزایش نظارت/ پیگیر وضعیت «قرارداد مربیان» شهرداری هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..