تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات فرماندار تبریز درباره تجمع مقابل استانداری آذربایجان‌شرقی

ساعت: 12:20 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014638

فرماندار تبریز در خصوص تجمع اعضای تعاونی مسکن امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی مقابل استانداری و فرمانداری گفت: بیشتر مشکلات این تعاونی به دلیل مشکل در مدیریت تعاونی و پروژه‌ها و گره وام بانکی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار ، رحیم شهرتی‌فر ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در خصوص  تجمع اعضای تعاونی مسکن امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی مقابل استانداری و فرمانداری تبریز، اظهار داشت: حضور اعضای تعاونی در محل فرمانداری به دلیل کم بودن کیفیت پروژه مسکن و گره ایجاد شده در مساله وام بانکی و مسائل پیش آمده بین اعضا و هیات مدیره تعاونی بوده که تاکنون رفع نشده است.

وی افزود: با توجه به این مساله با نمایندگان افرادی که آمده بودند گفت‌و‌گو شد که در این بین مشخص شد بیشتر مشکلات به دلیل مشکل در مدیریت تعاونی و پروژه‌ها و گره وام بانکی بوده است.

فرماندار تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به این مساله لازم دیده شد تا با حضور دستگاه‌های مختلف مشکلات این تعاونی به صورت دقیق بررسی شود، بخاطر همین نمایندگان حاضرین قانع شدند تا فرمانداری تبریز این مساله را پیگیری کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات فرماندار تبریز درباره تجمع مقابل استانداری آذربایجان‌شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..