تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اگر هدف، مخالفت با دولت است چرا مردم را نگران می‌کنند / مطالبی که در فضای مجازی در مورد مالیات ها مطرح می‌شود بر خلاف آرمان‌هاست!

ساعت: 12:20 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014631

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که مردم آذربایجان بارها علاقه‌مندی خود را به اسلام و انقلاب و ایران اعلام کرده‌اند، گفت: نگران کردن مردم به بهانه مخالفت با دولت نهایت بی‌انصافی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، اسماعیل جبارزاده در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، با اشاره به مباحث مطرح در خصوص سهم مالیاتی استان در لایحه بودجه سال ۹۶، گفت: یک ماه قبل نمایندگان استان در مجلس را دعوت کردیم تا در جلسه‌ای با حضور مسوولان استان، ضمن هم‌فکری و هماهنگی بیشتر، پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی در خصوص حمایت از بخش عمرانی، ردیف‌های بودجه و جداول درآمد و هزینه‌های استانی را به آنها انتقال دهیم.

وی افزود: هدف از این جلسه انتقال به‌موقع نیازهای استان به نمایندگان محترم بود تا به هنگام طرح لایحه بودجه در کمیسیون‌ها و صحن علنی مجلس، این نیازها و پیشنهادهای دستگاه‌های استان در حد امکان مورد توجه و تصویب قرار گیرد.
جبارزاده خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از نمایندگان استان مباحث آن جلسه را به نحو دیگری در رسانه‌ها مطرح کرده و باعث نگرانی بخشی از مردم استان شدند که لازم است مدیران استان اطلاعات دقیق و صحیح را به نحو ممکن به اطلاع مردم برسانند.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که لایحه بودجه در واقع پیشنهاد دولت به مجلس است و مجلس می‌تواند تمام قسمت‌های آن اعم از تبصره‌ها، ردیف‌ها و حتی مواد واحده را به شکل دلخواه تغییر دهد، افزود: لایحه بودجه سال ۹۶ حتی اگر تمام مراحل تصویب در مجلس و شورای نگهبان را هم سپری کرده و به قانون تبدیل شود، باز هم طبق تعریف حقوقی، پیش‌بینی درآمدها و هزینه‌ها با ساز و کار تخصیص است؛ یعنی مجلس به دولت اجازه می‌دهد به میزان درآمدهای عمومی، اعتبار لازم برای هزینه‌های جاری و عمرانی را تخصیص دهد.
وی تصریح کرد: اگر نماینده محترمی نگران لایحه بودجه است می‌تواند به جای طرح نگرانی خود در جامعه و در بین مردم، با ارایه پیشنهاد تغییر و جایگزینی به وظیفه نمایندگی خود عمل کند.
جبارزاده با بیان این که برخی از گروه‌های سیاسی در اوایل انقلاب معتقد بودند که هدف وسیله را توجیه می‌کند، افزود: بر خلاف این گروه‌ها، فرد مومن و مسلمان خود را مجاز به گفتن هر حرف یا انجام هر عملی برای رسیدن به هدف نمی‌داند.
وی با بیان این که اگر هدف، مخالفت با دولت است چرا مردم را نگران می‌کنند، افزود: برای ابراز مخالفت با دولت راه‌های زیادی هست، چرا لایحه بودجه و بحث مالیات را وسیله قرار می‌دهند؟
جبارزاده خاطرنشان کرد: نگران کردن مردم از افزایش بی‌رویه سهم مالیاتی استان در سال ۹۶ نهایت بی‌انصافی است و بهانه دادن به دست عده‌ای که از این موضوع برای تفرقه و اختلاف بین قومیت‌ها استفاده می‌کنند خلاف مصالح کشور و وحدت و انسجام ملی است.
وی تاکید کرد: مردم آذربایجان بارها علاقه‌مندی خود را به اسلام و انقلاب و ایران با خون شهیدان خود اعلام کرده‌اند و مطالبی که امروز به اسم مالیات در جامعه و فضای مجازی مطرح می‌شود بر خلاف آرمان‌هایی است که سالیان سال به خاطر آن مبارزه کرده‌ایم.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه تصریح کرد: به صراحت اعلام می‌کنم که خدمت به مردم استان افتخار ماست؛ هرچه خدمات به این مردم بیشتر و خوش‌تر باشد به همان میزان افتخار بیشتری خواهیم داشت، چرا که این مردم بزرگ لایق خدمات بزرگ هستند و قدردان خدمت‌گزاران خود خواهند بود.
وی با تاکید بر این که هیچ‌کس حق ندارد خارج از چارچوب قانون، ریالی از مردم دریافت کند، افزود: اگر احساس کنیم از تولیدکنندگان، اصناف یا هر مودی مالیاتی، اضافه بر استحقاق قانونی و احکام مالیاتی مصوب مجلس، وجهی درخواست شده است مطمئنا برخورد می‌کنیم.
جبارزاده اظهار داشت: بدبین کردن مردم به دولت و نظام به خاطر مسایل زودگذر سیاسی و استفاده از هر موضوعی برای دست‌یافتن به اغراض سیاسی شیوه نادرستی است و مردم ما هم در این چند سال با تمام وجود خدمت‌گزاران صادق و امین خود را شناخته‌اند.
وی افزود: کسانی که امروز برای مخالفت با دولت به هر ترفندی متوسل می‌شوند نمی‌توانند موفق به ناامیدی مردم شوند و مردم ما همچون همیشه مصمم به ادامه راه شهیدان و حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب و حمایت از خدمت‌گزاران خود خواهند بود.
در این نشست که با حضور معاونان استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد، رییس سازمان برنامه و بودجه آذربایجان شرقی گزارشی از آمارهای مقایسه‌ای درآمدهای استان در طول سال‌های برنامه پنجم توسعه (۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵) و عملکرد تحقق درآمدهای استانی را ارایه کرد.
تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز دیدگاه‌های خود را در خصوص این گزارش و همچنین پیش‌بینی درآمدها و هزینه‌های استان در لایحه بودجه سال ۹۶ ارایه کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اگر هدف، مخالفت با دولت است چرا مردم را نگران می‌کنند / مطالبی که در فضای مجازی در مورد مالیات ها مطرح می‌شود بر خلاف آرمان‌هاست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..