تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۸۱ پروژه به مناسبت دهه فجر در بجنورد افتتاح می شود

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ موسی حاجی زاده فرماندار بجنورد در گفتگو با خبرنگار بجنا، گفت: تعداد 181 پروژه همزمان با سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در بخش های مختلف فرهنگی،عمرانی و خدماتی در بجنورد به بهره برداری می رسد.

وی افزود: مجموع اعتبارات هزینه شده برای این پروژها 180 میلیارد تومان است.

حاجی زاده نصب و راه اندازی سایت btsشرکت مخابرات، ایجاد و توسعه شبکه اینترنت پرسرعت،آب رسانی به روستای سلولی،بهره برداری ازشبکه جمع آوری فاضلاب بجنورد، احداث شیرخوارگاه در گلستان شهر، افتتاح مجتمع اقامتی تفریحی داریوش و افتتاح مرکز تشخیص سرطان در دانشگاه علوم پزشکی را از مهم ترین پروژهای آماده بهره برداری در دهه فجر امسال دانست.

حاجی زاده با اشاره به حضور پر شور مردم در مراسمات دهه فجر، گفت: مردم همواره نشان داده اند که در راه وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی و اندیشه های امام راحل، ثابت قدم بوده اند. 

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۸۱ پروژه به مناسبت دهه فجر در بجنورد افتتاح می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..