تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حکم قصاص قاتلین طلا فروش اسفراین صادر شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ حکم قصاص قاتلین طلا فروش اسفراینی ( قربان محمد مرادی مقدم ) که در تاریخ 94/6/12  توسط مجرمین (احمد روئین تن) و ( میثم درویش زاده ) به انجام رسیده و سپس اقدام به سرقت از طلا فروشی  کرده بودندپس از برگزاری جلسات دادگاه توسط قاضی محترم شعبه اول کیفری استان به این شرح صادر شد :

متهم اول (احمد روئین تن) با توجه به شرایط سرقت حدی متهم را به قطع چهار انگشت دست راست از انتهای آن به عنوان حد سرقت و رد مال شامل باقیمانده طلا  
متهم ردیف دوم (درویش زاده) را به تحمل سه و نیم سال حبس تعزیری بابت معاونت در سرقت وهر دو ایشان را به قصاص نفس بابت شرکت در قتل عمد محکوم میکند .
اجرای قصاص پس از استیذان از مقام معظم رهبری یا نماینده ایشان و مباشرت در آن حق اولیاء دم است که پس از پرداخت فاضل دیه محکومان از سوی ایشان با استفاده از چوبه دار اجرا خواهد شد .
و از آنجا که عمل متهمان در شهر اسفراین بی سابقه بوده باعث ایجاد  حس نا امنی شدید در بازار و اجتماع شهر و گفتگوهای مفصل پیرامون آن گردیده است  اجرای قصاص در ملا عام خواهد بود و مکان ان به تشخیص دادستان محترم مجری حکم واگذار می گردد . این رای حضوری و ظرف بیست روز قابل فرجام خواهی در دیوان محترم عالی کشور است.

ارسالی از آقای مرادی از اسفراین
انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حکم قصاص قاتلین طلا فروش اسفراین صادر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..