تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهتر است رسانه ها همه چيز را ببينند/ پيشنهاد ساخت كليپ و فرهنگ سازى برای مواجه با حوادث

سخنگوى وزارت بهداشت گفت: بهتر است رسانه ها همه چيز را ببينند و حضور اورژانس و عوامل امدادى در حاشيه حادثه پلاسكو را مشاهده كنند.

بهتر است رسانه ها همه چيز را ببينند/به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ايرج حريرچى، سخنگوى وزارت بهداشت در نشست خبرى در پاسخ به سوال خبرنگار در رابطه با برنامه هاى وزارت بهداشت در راستاى فرهنگ سازى براى مردم در مواجهه با حوادثى همچون پلاسكو گفت:پيشنهاد ساخت كليپ و فرهنگ سازى در اين زمينه بسيار مناسب است.

از روز اول كه تعداد مجروحين مشخص نبود و بيمارستان هاى دولتى و خصوصى خدمات بسيار خوبى ارائه كردند.

برخى از مسئولين ٧٢ ساعت در منطقه حادثه حضور داشتند و اين اتفاق ساده اى نيست.بهتر است رسانه ها همه چيز را ببينند و حضور اورژانس و عوامل امدادى در حاشيه حادثه پلاسكو را مشاهده كنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهتر است رسانه ها همه چيز را ببينند/ پيشنهاد ساخت كليپ و فرهنگ سازى برای مواجه با حوادث»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..