تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت مجدد هیات مدیره باشگاه استقلال از منصوریان

جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال، صبح امروز با حضور مدیرعامل دوشنبه در محل باشگاه تشکیل شد.
«حسن زمانی»درخصوص این جلسه به خبرنگار ایرنا، گفت: هیات مدیره در جلسه خود از بازی خوب روز گذشته استقلال مقابل صنعت نفت آبادان تشکر و قدردانی کرد و تاکید شد که همچنان حمایت ها از سرمربی تیم ادامه خواهد داشت تا کسب نتایج بهتر تداوم داشته باشد.
زمانی گفت: در این جلسه قرارداد «سرور جباروف» و «آندرانیک تیموریان» دو بازیکن جدید تیم و مبلغ قراداد آنها بررسی و به تصویب اعضای هیات مدیره رسید. همچنین با توجه به سابقه خوب این دو بازیکن در تیم های ملی کشورشان، امیدواری اعضا برای موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر شد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال،ادامه داد:‌ همچنین با پیگیری های «سید رضا افتخاری» مدیر عامل باشگاه قرار شد ورزشگاه امام رضا(ع) تکمیل شده و در اختیار تیم های پایه استقلال قرار بگیرد.
زمانی در پاسخ به این پرسش که آیا مطالبات بازیکنان به موقع پرداخت خواهد شد یا خیر؟ بیان کرد: 50 درصد از مطالبات بازیکنان طبق قرارداد آنها پرداخت می شود.
وی در پاسخ به این سوال که آبی پوشان توانایی پیروزی در دیدار 19 بهمن ماه مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا را دارند یا خیر؟ گفت: روند موفقیت های تیم رو به رشد است و بازی خوب روز گذشته استقلال و بازیکنان جدیدی که به تیم اضافه شدند همراه با حمایت خوب هواداران، نوید موفقیت مقابل این تیم قطری را می دهد.
عضو هیات مدیره باشگاه در پاسخ به این سوال که اگر منصوریان مقابل السد نتیجه نگیرد آیا همچنان از وی حمایت خواهید کرد؟ گفت: برای کمک به موفقیت تیم در این دیدار با همدلی که بین اعضای هیات مدیره وجود دارد، سیاست باشگاه فعلا حمایت از سرمربی تیم است. هر اتفاقی که در آینده رخ دهد درباره آن همان موقع تصمیم خواهیم گرفت.
لازم به ذکر است مبلغ قرارداد جباروف به مدت یک سال و نیم با باشگاه استقلال 500 هزار دلار و قرارداد تیموریان تا پایان فصل 96-95 فوتبال، 5 میلیارد ریال اعلام شده است.
ورزشی**9029** 1701
مصاحبه کننده: محمد مهدی موذن** انتشار دهنده: حمید قدیمی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت مجدد هیات مدیره باشگاه استقلال از منصوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..