تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوچرخه سواران معلول ایران در مسابقات جام جهانی ایتالیا و بلژیک شرکت می کنند

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی کمیته ملی پارالمپیک، فرهاد عصفوری دبیر انجمن دوچرخه سواری فدراسیون جانبازان و معلولان ایران گفت: بعد از لغو مسابقات قهرمانی آسیا که قرار بود اسفند ماه در کشور بحرین برگزار شود، تمرینات بدنسازی تیم ملی ادامه یافت تا اردیبهشت ماه سال آینده در مسابقه جام جهانی جاده در دو کشور ایتالیا و بلژیک شرکت کند.
وی افزود: تیم ملی برای حضور در بازی های پاراآسیایی باید امتیازات لازم را در مسابقات بین المللی کسب کند به همین جهت حضور در رقابت جام جهانی را در نظر گرفته ایم.
دبیر انجمن دوچرخه سواری فدراسیون جانبازان و معلولان همچنین از ثبت مسابقات قهرمانی کشور سال آینده در تقویم فدراسیون جهانی خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی کشور امسال را در تقویم فدراسیون جهانی ثبت کردیم تا امتیاز جهانی داشته باشد و ورزشکاران کشورمان بتوانند رتبه بین المللی خود را افزایش دهند. مسابقات سال آینده را نیز در تقویم فدراسیون جهانی ثبت خواهیم کرد.
وی یادآور شد: برای بالا بردن آمادگی دوچرخه سواران کشورمان قصد داریم مسابقات جایزه بزرگ را برگزار کنیم و اردوهای آمادگی را نیز از اوایل سال آینده آغاز خواهیم کرد.
ورزشی **9395** خبرنگار: داود آجورلو * انتشاردهنده:عهلی خورسنمدی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوچرخه سواران معلول ایران در مسابقات جام جهانی ایتالیا و بلژیک شرکت می کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..