تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری سه پروژه ورزشی نیمه تمام چهارمحال و بختیاری به بخش خصوصی

عبدالرحمان قاسمی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:از هفت پروژه ورزشی در دست ساخت استان، امسال سه پروژه ورزشی چلیچه،فجر لردگان و دو هزار نفری لردگان برای تکمیل و بهره برداری به بخش خصوصی واگذار شد.
وی گفت: با واگذاری این سه پروژه نیمه تمام ورزشی نزدیک به دو میلیارد و 500میلیون ریال در هزینه های اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری صرفه جویی شده است.
به گفته وی،با توجه به کمبود اعتبار در دستگاههای اجرای طرح واگذاری پروژه های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی بهترین راهکار برای جبران کمبودهای مالی و تکمیل و تسریع در بهره برداری پروژه های عمرانی است.
قاسمی تاکید کرد:این واگذاری ها از طریق ماده 27قانون برنامه بودجه که قانون مشارکتی است با انجام تشریفات قانونی صورت می گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: در آینده نیز سالنهای دیگر ورزشی برای بهره برداری از طریق ماده 27 به بخش خصوصی واگذار می شود.
وی گفت:هم اکنون 60پروژه نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که علاوه بر این تعداد پروژه نیمه تمام، تعدادی زیادی از پروژه های ورزشی استان نیز فرسوده شده است.
قاسمی اظهار کرد:برای اجرای پروژه های نیمه تمام و بهسازی فضای ورزشی استان نزدیک به 400میلیارد اعتبار نیاز است.
وی،در خصوص آینده ورزشگاه یادگار امام شهرکرد که به مجموعه المپیک نیز شهرکرد دارد گفت:این مجموعه یکی از مجموعه های مطلوب ورزشی استان است که تکمیل و نگهداری آن نیازمند 400میلیارد ریال اعتبار است.
به گفته وی،این ورزشگاه اکنون در حال استفاده است و قرار است سالن 15هزار نفری استان نیز در این مجموعه احداث شود.
قاسمی اظهار کرد:در این مجموعه پیست موتورسواری و اتومبیلرانی و تعدادی از مجموعه های دیگر احداث می شود.
به گزارش ایرنا،هم اکنون نزدیک به 60هزار ورزشکار در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که تعدادی از این ورزشکاران در تیم های ملی رشته های مختلف عضویت دارند.
خبرنگار و انتشار دهنده : محمود رئیسی
2097

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری سه پروژه ورزشی نیمه تمام چهارمحال و بختیاری به بخش خصوصی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..