تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جای خالی مراکز رفاهی فرهنگیان

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: جای مراکز رفاهی فرهنگیان در شمال استان بوشهر خالی است.

جای خالی مراکز رفاهی فرهنگیانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در نشست با مدیران مدارس شهرستان دیلم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان، افزود: خداوند نیز به قلم سوگند یاد می کند که نشان از مقام بالای علم و معلمی است. بنابراین، پیگیری مسایل آموزش و پرورش و بهداشت و درمان از اولویت های کاری من است.

وی ادامه داد: در معیشت فرهنگیان باید یک تحول ایجاد شود و تغییرات معمولی کارساز نیست و بنده پیگیر این امور هستم.

خدری تصریح کرد: جای مراکز رفاهی فرهنگیان در شمال استان خالی است و در آینده نزدیک، طبق رایزنی هایی که شده، از وزیر آموزش و پرورش دعوت می کنیم تا به استان بیاید و بیش از پیش پیگیر مشکلات فرهنگیان باشند.

خدری همچنین متذکر شد: پیگیر مسائلی از قبیل ۲ درصد سهم فروش نفت برای این مناطق و جذب اعتباراتی برای لایروبی خور و ترمیم جاده های روستایی هستیم.

عباس امید مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم از پیگیری‌های حجت الاسلام خدری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در زمینه مسکن فرهنگیان قدردانی کرد و به توضیح عملکرد آموزش و پرورش شهرستان در چند ماه اخیر پرداخت.

انتهای پیام/ ث




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جای خالی مراکز رفاهی فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..