تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخشش محرومیت بوکسور ایرانی

محرومیت دو ساله امید احمدی صفا توسط فدراسیون جهانی بوکس بخشیده شد.

فدراسیون جهانی با بخشش احمدی صفا موافقت کردبه گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، فدراسیون جهانی بوکس با بخشش محرومیت امید احمدی صفا موافقت کرد . 

احمدی صفا پیش از این در سال 2015 قرار بود در مسابقات کسب سهمیه المپیک حاضر شود اما با ممانعت فدراسیون جهانی مواجه شد. 

 احمدی صفا در سال های گذشته در یکی از رشته های رزمی فعالیت می کرد و فدراسیون جهانی بوکس به همین دلیل رای به محرومیت  این بوکسور تا سال 2018 داده  بود. 

با این حال احمدی صفا بوکس را رها نکرد و موفق شد در آخرین مسابقات قهرمانی کشور در وزن 49 کیلوگرم به قهرمانی برسد و نظر سرمربی کوبایی تیم ملی را جلب کند .

سرانجام پس از اعلام نیاز سرمربی تیم ملی به این بازیکن و با پیگیری ها فدراسیون بوکس ، فدراسیون جهانی (آیبا) با بخشش محرومیت این بوکسور موافقت کرد. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخشش محرومیت بوکسور ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..