تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشنهاد نجومی 2 غول فوتبال انگلیس به ستاره رئال مادرید

تیم های فوتبال چلسی و منچستریونایتد با پیشنهادهایی نجومی به دنبال خرید ستاره رئال مادرید هستند.

پیشنهاد نجومی 2 غول فوتبال انگلیس برای ستاره رئال مادریدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از اکسپرس، تیم های انگلیسی منچستریونایتد و چلسی انگلیس با پیشنهادهایی نجومی به دنبال خرید گرت بیل ستاره ولزی تیم رئال مادرید هستند. این بازیکن سال 2013 با قراردادی به ارزش 80 میلیون پوند به رئال مادرید ملحق شد و به یکی از ستاره های این تیم اسپانیایی تبدیل شده است.

2 غول انگلیسی یعنی چلسی و منچستریونایتد پیشنهادهایی به ارزش 172 میلیون پوند را برای مجاب کردن رئال مادرید برای فروش این بازیکن ارائه کرده اند. البته گرت بیل پیش از این اعلام کرده بود که از بازی و زندگی در مادرید رضایت کامل دارد و باید منتظر عکس العمل باشگاه رئال مادرید و گرت بیل به پیشنهاد نجومی تیم های انگلیسی باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشنهاد نجومی 2 غول فوتبال انگلیس به ستاره رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..