تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده سفر مخفیانه رئیس فدراسیون فوتبال به امارات

در حالي كه گفته مي‌شود رئیس فدراسیون فوتبال براي استيفاي حق ايران در AFC به دوبي سفر كرده اما شنيده‌ها حكايت از ماجراي ديگري در اين سفر دارد.

رییس فدراسیون فوتبال به امارات رفته تا با کارلوس کی‌روش مذاکره کند

 بعد از آنکه عربستانی‌ها با نفوذ و دلارهای نفتی توانستند AFC را متقاعد کنند تا بازی‌هایی که ایران میزبان است در کشور ثالث برگزار شود، فدراسیون فوتبال ایران عملا نتوانست کاری را از پیش ببرد.در فدراسیون فوتبال روز گذشته گفته شد تاج برای پیگیری این ماجرا به مالزی سفر کرده است اما ماجرا چیز دیگری است.

تاج نه برای استیفای حق فوتبال ایران سفر کرده و نه قصد چنین کاری را داشته است. رییس فدراسیون فوتبال به امارات رفته تا با کارلوس کی‌روش مذاکره کند و او را راضی به حضور در ایران نماید.حتی شنیده شده مسئولان فدراسیون و ارباب‌رجوع طبقه چهارم هم نباید در جریان این سفر قرار می‌گرفتند.

 

منبع: روزنامه گل




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده سفر مخفیانه رئیس فدراسیون فوتبال به امارات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..