تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار آشفته شعر شاعران جوان/ عموم آثار شاعران جوان ضعیف است

آنچه درباره آثار شاعران جوان می توان به قطع و یقین گفت این است که عموم آثار ضعیف هستند.

عموم آثار شاعران جوان ضعیف استمحمدرضا طاهری شاعر، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بازار آشفته شعر شاعران جوان گفت: در بین آثار شاعران جوان با همه نوع اثری مواجه می‌شویم؛ از نازلترین نوع اثر که با عنوان شعر منتشر می‌شود و ناشر با گرفتن مبلغی از شاعر آن را منتشر می‌کند؛ تا آثار خوب و متوسطی که وجود دارد یا آثاری که چندان خوب نیستند. اما  در آینده می شود به آن امیدوار بود. این دسته از آثار در صورتی که صاحب اثر به آنچه هست راضی نشود، اثری خوب خواهد شد. در این بین با تک و توک  آثاری از شاعران جوان مواجه می‌شویم که کارهایی قابل توجه هستند. بنابراین درباره کار آنها نمی‌توان یک حکم کلی داد.

وی افزود: آنچه درباره آثار شاعران جوان می‌توان به قطع و یقین گفت، این است که  عموم آثار ضعیف هستند و مشکلات مختلف بلاغی، دستوری و زبانی در آثار آن‌ها دیده می‌شود. بسیاری از این  شاعران ابتدائیات موضوع را رعایت نکردند. این نشانه کمبود سواد آنها است. آنها بیشتر در فضای مجازی یا شب شعرها تشویق شدند و خیال کردند، اثرشان قابلیت انتشار دارد. در همه دوره‌ها انبوهی شاعر بودند که کارشان قابل اعتنا نبود. درصد پایینی کارهای خوبی داشتند.

این شاعر با اشاره به مسئله مهم در خصوص آثار شاعران جوان بیان کرد: آنچه اهمیت دارد این است که شاعران جوان یا هرکسی که فعالیت می‌کند، در کار خود جدی باشد و اصالت و گذشتگانش را در زمینه شعر در نظر بگیرد. شاعری که امروز می‌خواهد، بنویسد و کتاب منتشر کند؛ حداقل به ادبیات 100 سال اخیر کشورش نگاهی بیندازد و خودش را با آثار برجسته این حوزه بسنجد. خودش را نقد کند ببیند در جایی قرار دارد که بخواهد در میان این همه آثار درخشان، مجموعه شعر چاپ کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار آشفته شعر شاعران جوان/ عموم آثار شاعران جوان ضعیف است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..