تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکران «گذر موقت» به سال آینده موکول شد

این روزها زمان مناسبی برای اکران نیست و اکثر مخاطبان سینما درگیر جشنواره فیلم فجر هستند.

اکرانمهدی رحمانی تهیه‌کننده و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت اکران «گذر موقت» ساخته افشین هاشمی به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: قطعا این فیلم امسال اکران نمی‌شود و برای سال آینده روی آن متمرکز خواهیم شد.

وی افزود: این روزها زمان مناسبی برای اکران نیست و اکثر مخاطبان سینما درگیر جشنواره فیلم فجر هستند.

رحمانی ادامه داد: از سویی خود من درگیر ارائه فیلم سینمایی «کارت پرواز» به جشنواره فیلم فجر بودم و نتوانستم برنامه‌ریزی محکمی برای «گذر موقت» انجام دهم؛ پس ترجیح دادم با فراغ بال به اکران فیلم در سال آینده فکر کنم.

گفتنی است؛ «گذر موقت» قصه دو پیرمرد را در یک شب روایت می‌کند که تصمیم به ایجاد یک تفریح می‌گیرند و سفری شبانه را در شهر آغاز می‌کنند. علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و آهنگسازی این اثر بر عهده افشین هاشمی است.
 
اسماعیل محرابی، مسعود کرامتی، پانته‌آ بهرام، شقایق فراهانی، شبنم فرشادجو، مرتضی ضرابی، شقایق دهقان، هومن برق‌نورد و لادن مستوفی بازیگران این فیلم هستند.
 
انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکران «گذر موقت» به سال آینده موکول شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..