تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات دبیر جشنواره درباره حواشی این روزهای فجر/ «امپراطور جهنم» نباید انصراف می‌داد

محمد حیدری دبیر جشنواره فیلم فجر درباره نحوه خرید بلیت فجر و انصراف سازندگان «امپراطور جهنم» توضیحاتی را ارائه داد.

پردیس ملت پاسخگوی ثبت نام کنندگان در سامانه اینترنتی بلیط ها است / جشنواره مشکلی برای اکران محمد حیدری دبیر سی‌و‌پنجمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مشکلات بلیط‌های اینترنتی گفت: سامانه‌ای که برای ارائه خدمات به علاقمندان سینما معرفی شده بود متاسفانه نتوانست به درستی عمل کند.  این اتفاق در حالی صورت گرفت که این سایت متعلق به یک شرکت معتبر بود و 6 ماه هم برای راه‌اندازی آن تلاش شد. البته استقبال 150 هزار نفری مردم برای تهیه بلیط هم در اختلال این سامانه بی‌تاثیر نبود.

وی افزود: تمام افرادی که ثبت نام کردند بلیط‌هایشان از طریق پیک تحویل داده خواهد شد و آن‌هایی که ثبت نام کردند و کد ملی آن‌ها ثبت شده اما موفق به تهیه بلیط نشدند از طریق پیامک جشنواره، زمان مراجعه آنها اعلام می‌شود و می‌توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با مراجعه به پردیس ملت بلیط های خود را دریافت کنند.

حیدری تصریح کرد: امسال ظرفیت‌های مردمی را به 9 هزار نفر افزایش دادیم و مابقی ظرفیت که 30 درصد خواهد بود به سانس‌های فوق‌العاده و صاحبان اثر اختصاص دارد.

وی در خصوص «کاناپه» و انتخاب نشدن آن در جشنواره اظهار داشت: من هرگز مانع ورود این فیلم به جشواره نشدم و گفتم «کاناپه» فیلم خوبی است و با توجه به شرایط ویژه‌ای که فیلم دارد، شورای نمایش باید در خصوص آن تصمیم بگیرد که امیدوارم این اثر خوب موفق به اکران عمومی در سینماهای کشور شود.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در پایان با اشاره به حواشی فیلم «امپراطور جهنم» خاطرنشان کرد: این فیلم مورد انتخاب هیات انتخاب قرار نگرفت اما در بخش چشم انداز آن را قرار دادیم که متاسفانه صاحبان اثر از شرکت در جشنواره انصراف دادند که اگر من جای آن‌ها بودم این کار را نمی‌کردم چون فیلم برای اصحاب رسانه، منتقدان و مردم ساخته می‌شود و اگر این فرصت را به افراد جشنواره می‌دادند تا به تماشای فیلم بنشینند اتفاق بهتری برای فیلم رقم می‌خورد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات دبیر جشنواره درباره حواشی این روزهای فجر/ «امپراطور جهنم» نباید انصراف می‌داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..