تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدو چه خاصیت هایی برای بدن دارد؟

کدو یکی از پر خاصیت ترین مواد مصرفی میباشد که احتمالاً مردم از خاصیت های آن بی خبرند.بر اساس گفته های پژوهشگر طب سنتی،کدو سبب کاهش سرطان پروستات میشود.این پژوهشگر طب سنتی که عباس لطفی نام دارد ادامه داد که کدو منیزیم،پتاسیم،کالری و آهن دارد و گفت:در آن بتاکاروتن وجود دارد که جلوگیری از بروز رادیکال های آزاد را به انجام میرساند.

وی با بیان اینکه بتاکاروتن کدو سرشار از ویتامین A است، اظهار داشت: مصرف این میوه باعث کاهش بیماری هایی همچون قلبی و عروقی، عفونت مثانه، یبوست، چاقی، دیابت و چربی خون می شود.

این پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اینکه مبتلایان به بیماری کلیوی باید از خوردن کدو خودداری کنند، تصریح کرد: افراد باید جهت کاهش بعضی بیماری ها روزانه ۳۰ گرم مواد غذایی حاوی فیبر مانند سبزیجات، خشکبار و حبوبات را مصرف کنند.

لطفی با بیان اینکه مصرف ویتامین A و E بروز سرطان پروستات را کاهش می دهد، تاکید کرد: مصرف روغن تخم کدو از انسداد عروق خونی جلوگیری می کند.

لطفی با اشاره به اینکه کدو حلوایی خلط آور، ادرار آور و تب بر است، تاکید کرد: از کدو حلوایی می توان به عنوان کرم استفاده کرد، طوریکه آن را پخته و سپس جهت شفافیت پوست بر صورت ماساژ دهید.

این پژوهشگر طب سنتی با اشاره به اینکه مصرف جوشانده گل کدو برای سینه بسیار موثر است، افزود: استفاده از شیره کدو باعث رفع تشنگی افراد می شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدو چه خاصیت هایی برای بدن دارد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..