تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه های مناسب برای پاک سازی رحم

توصیه‎های طب سنتی برای تقویت رحم

راه حل های درمانی خانگی برای فیبروم رحم و شست و شوی رحم؛ با دلگرم همراه باشید.

 راه حل های درمانی خانگی برای فیبروم رحمی

راه های مناسب برای درمان فیبروم رحم و پاکسازی رحم

 با این راه و و روش های ساده می توان از شر فیبروم رحم جان سالم بدر برد.یکی از بیماری‌هایی که امروزه دامن گیر دختران و زنان ما شده است وجود انواع فیبروم های رحمی می‌باشد. برخی مواقع این مشکل به صورت خانوادگی در مادر و دختران خانواده بروز می‌کند و در صورت عدم درمان حتی ممکن است منجر به ناباروری و مشکلات و عوارض دیگری گردند

که با توجه به رواج زیاد این گونه مشکلات زنان، افراد بیش از گذشته نگران دچار شدن به این بیماری هستند؛ لذا رعایت توصیه‌ها و تدابیر مربوطه برای پیشگیری از ایجاد فیبروم های رحمی بسیار ضروری می‌باشد.فیبروم در صورت خفیف بودن با دارو رفع می‌شود و در صورت زیاد بودن با لاپاراسکوپی برداشته می‌شود. اگرچه، علت فیبروم مشخص نیست اما رشد آن با هورمون استروژن ارتباط دارد .

راه حل های درمانی خانگی برای فیبروم رحمی

پاکسازی رحم

دوره اول شستشو


یک عدد vaginal سرنگ (Vaginal Syringe)
فیبرم نوعی کیست است که زاییده استرس ھا است . فیبروم فرد را دچار بحران داخلی میکند و زیر شکم احساس درد به وجود میآورد یا چیزی ھمیشه به شکم فشار آورده و باعث درد میشود .
یکی از علل به وجود آمدن فیبروم ھا یبوست ھا است دلایل بعدی عصبانیت ھا، کثیف بودن خون، پریود ھای سنگین ، نشاسته ھا،غذاھای سرخ شده که باعث آلودگی خون میشود، است .


خوراک اصلی فیبروم خون است و ما اگر جلوی خون را بگیریم فیبروم از بین میرود. فیبروم ھا چسبیده به عضلات رحم است و با پاکسازی و شستشوی اندام تناسلی یا Reproductive میتوان این پدیده را برطرف کرد.کسانیکه چرک دارند و یا Liquid (مایع) ھمراه با چرک ازشان خارج میشود و کسانیکه در ھنگام ادرار سوزش دارند ھم میتوانند این شستشو را انجام دھند .کسانیکه ھیچ مشکلی ھم ندارند میتوانند این شستشو را جھت پیشگیری انجام دھند.


این شستشو بسیار کم ھزینه است ولی نیاز به پیگیری دارد.
این شستشو بین ساعت ۹ صبح تا قبل از ۱۲ ظھر باید انجام شود.
۲/۵ تا ۳ لیوان آب را میگذاریم بجوشد بعد زیر حرارت را کم میکنیم تا از جوش بیفتد سپس ۱ قاشق غذا خوری زردچوبه را در آب ریخته سریع درب ظرف را میبندیم چون بخار زردچوبه نباید به بیرون برود سپس میگذاریم تا در داخل آب حل شود زیر شعله را خاموش کرده میگذاریم تا ولرم رو به سرد شود که انگشت را نسوزاند.

سپس بسته به چاق یا لاغر بودن فرد ۱ تا ۲ بالش میگذاریم و روی آن پلاستیک میکشیم و به صورت طاق باز روی زمین میخوابیم و پاھا را به دیوار تکیه میدھیم به طوریکه باسن و رحم شیب پیدا میکند به سمت بدن .

مرحله ۱)


سپس محلول آب و زردچوبه را در سمت راستمان میگذاریم موضع را چرب میکنیم و در دست چپمان پنبه الکلی نگه میداریم.اول سر سرنگ را با پنبه ضد عفونی میکنیم سپس سرنگ را پر کرده تزریق میکنیم. (این کار برای افراد باکره ھیچ منعی ندارد چون این سرنگ در ابتدای کانال قرار میگیرد)
با فشار تزریق میکنیم تا وارد رحم شود سپس سرنگ را در جایی تمیز میگذاریم و اول زیر شکم را در جھت عقربه ھای ساعت ماساژ میدھیم بعد گودی کمر را ماساژ میدھیم مجددا زیر شکم را میمالیم بعد با سه شماره به آرامی به سمت چپ برمیگردیم .

سپس باسه شماره مجددا به وسط برمیگردیم و با سه شماره و به آرامی به سمت راست برمیگردیم این کار باعث میشود مایع کامل در رحم رفت و آمد کند و جرم ھای دیواره رحم شستشو داده شود.زردچوبه یکی از قوی ترین ضد عفونی کننده ھا است . و در این مرحله چرک از بین میرود . این کار باید بین ۷ تا ۱۲ دقیقه طول بکشد سپس به دستشویی رفته تخلیه میکنیم و وارد مرحله بعد میشویم.


مرحله ۲) با ضد عفونی سر سرنگ شروع میشود مثل مرحله اول با این تفاوت که این دفعه ۲ پمپ تزریق میکنیم و زمان آن ۲۰ دقیقه میشود.مرحله ۳) مثل مرحله ۲ با ھمان زمان است عصر ھمان روز بین ساعت ۵ تا ۷ عصر انجام میشود مثل ۳ مرحله قبل با زردچوبه انجام میشود.

دومین دوره شستشو


بین ساعت ۹ تا قبل از ۱۲ ظھر روز بعد انجام میشود
۲/۵ تا ۳ لیوان آب را میگذاریم بجوشد بعد زیر حرارت را کم میکنیم تا از جوش بیفتد سپس ۱ عدد چوب دارچین را در آب ریخته سریع درب ظرف را میبندیم چون بخار دارچین نباید به بیرون برود سپس میگذاریم تا در داخل آب حل شود زیر شعله را خاموش کرده میگذاریم تا ولرم رو به سرد شود که انگشت را نسوزاند . و مثل سه مرحله شستشو روز قبل را با این محلول انجام میدھیم
بین ساعت ۵ تا ۷ عصر مجددا این کار را با دارچین انجام میدھیم
*این شستشو حتما باید با چوب دارچین انجام شود چون پودر دارچین خواص چوب را ندارد.

سومین دوره شستشو


از شب قبل به اندازه ۲ بند انگشت زنجبیل تازه را پوست کنده و قاچ میکنیم و داخل ۲/۵ تا ۳ لیوان آب میریزیم تا کاملًا بجوشد و صبر میکنیم تا کاملا ولرم شود و شستشو را مثل مرحله قبل تکرار میکنیم.
زردچوبه در روز اول چرک را از بین میبرد .دارچین در روز دوم مستقیما وارد کلیه میشود و کلیه را قوی میکند و باعث بالا رفتن اکسیژن در کلیه میشود.

زنجبیل از محیط استفاده میکند و سموم داخل عضلات رحم را از بین میربرد و مواد غذایی زنجبیل وارد عضلات شده و عضلات قوای بسیار زیادی میگیرند.در فیبروم ھا Heat بالا و التھابات بیش از حد داخلی باعث به وجود آمدن فیبروم میشود .

نکته بسیار مھم در این شستشو این است که بعد از انجام این عمل باید تمام لباس زیر ها، زیر پوش ھا و حتی جورابھایمان راعوض کنیم چون میکرب ھای قبلی در آنھا وجود دارد و اگر عوض نشوند باعث برگشت میکرب میشوند.

اگر نتوانستیم بخریم میتوانیم ۲ تا ۳ ساعت لباسھا را بجوشانیم و بعد اتو کنیم بعد بپوشیم ولی اگر بخریم خیلی بھتر است.ھمسر شخص باید در حمام زنجبیل استفاده کند تا دوباره میکرب برنگردد.
تمام لباسھای زیر، زیرپوش و جورابھای ھمسرمان را ھم باید تازه بخریم.
۵تا ۷ روز بعد ھمین کارھا را مجدد باید انجام دھیم اگر این شستشو را طوری تنظیم کنیم که شب قبل و صبح ھمان روز شستشوی روده بزرگ را انجام دھیم ، بسیار مفید واقع میشود.

حمامGinger (زنجبیل)


حدود نیم کیلو زنجبیل را بدون پوست کندن خرد میکنیم در ۳ تا ۴ لیتر آب میریزیم تا ۳ ساعت بجوشد سپس آن را صاف کرده و بین ساعت ۹ تا ۱۱ شب آب وان را باز کرده و این آب صاف شده زنجبیل را به آن اضافه میکنیم و در وان به مدت ۴۵ دقیقه میخوابیم. اول که وارد وان میشویم آب قھوه ای روشن است ولی بعد از ۴۵ دقیقه قھوه ای تیره میشود.سپس از وان بیرون آمده و به رختخواب میرویم.
زنجبیل رحم را سم زدایی (Detoxification) میکند و دیواره رحم را ترمیم میکند .زنجبیل خاصیت آرامش بخش دارد. زنجبیل میسوزاند ولی سوزش آن با فلفل بسیار متفاوت است اگر سوزش احساس شد نشان دھنده مبارزه زنجبیل با میکرب است و نشانه بسیارخوبی است.

با خوراکی های زیر به پاک سازی رحم خودتان کمک کنید.

این مواد غذایی عبارت است از:

ماهی: ماهی مانند تن و سالمون ورم بافت را کاهش می‌دهد. ماهی حاوی اسید چرب است که در کاهش التهاب فیبروم رحم و ناراحتی‌های ایجاد شده موثر است. روغن موجود در ماهی برای رفع فیبروم موثر است.

برنج سبوس دار: با مصرف فیبر، سموم از بدن دفع و میزان هورمون‌ها متعادل می‌شود.
کلم بروکلی: سبزیجات ارگانیک مانند کلم بروکلی و اسفناج برای درمان فیبروم مفید است.

سرکه سیب: مصرف یک قاشق سرکه سیب برای رفع فیبروم های دردناک مفید است. سرکه را با سالاد مخلوط کنید تا سیستم بدن پاک‌سازی شود. تصفیه کلیه و کبد مهم‌ترین اقدام برای داشتن یک رحم سالم است.

زردچوبه: این ادویه، آنزیم‌های حمایت کننده کبد را که برای سم زدایی کبد لازم است، افزایش می‌دهد. این ادویه، تولید صفرا را که باعث کوچکی فیبروم می‌شود، افزایش می‌دهد.

ریشه قاصدک: برای کوچک کردن فیبروم باید مواد غذایی مناسب مصرف کنید. افزودن ریشه قاصدک به یک فنجان چای داغ می‌تواند تولید صفرا را افزایش دهد که در نتیجه کبد پاک‌سازی می‌شود.

گوشت بدون چربی: گوشت بدون چربی یا گوشت سفید را جایگزین گوشت قرمز کنید. مصرف گوشت قرمز، میزان استروژن را افزایش می‌دهد.

 راه حل های درمانی خانگی برای فیبروم رحمی

گردآوری شده ی مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

موافقم + 1 مخالفم - 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه های مناسب برای پاک سازی رحم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..