تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احتمال حذف کلید هوم از آیفون 8

مینگ-چی کو، تحلیل‌گر موسسه‌ی KGI Security، اعلام کرد که احتمال حذف شدن کلید فیزیکی هوم از آیفون 8 وجود دارد.

درحالی‌که روزبه‌روز بر لیست قابلیت‌های جدید منتسب به آیفون 8 افزوده‌ می‌شود، برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها نیز پیش‌بینی می‌شود از نسل بعد گوشی هوشمند اپل حذف شوند. اما جدید‌ترین شایعات حکایت از آن دارند که احتمالا کلید هوم از آیفون 8 حذف خواهد شد.

مینگ‌-چی کو، تحلیل‌‌گر موسسه‌ی KGI Security، گزارشی منتشر کرده است که در آن جزئیات مربوط به برنامه‌های اپل برای حذف کلید فیزیکی هوم در آیفون 8 آمده است. وی معتقد است که به‌جای کلید هوم، حسگر اثر انگشت در داخل نمایشگر کار گذاشته خواهد شد.

البته پیش از این نیز گمانه‌زنی‌هایی در خصوص بدون‌ حاشیه بودن آیفون جدید صورت گرفته بود که این مسئله می‌تواند وجود کلید فیزیکی هوم را ناممکن کند؛ بنابراین این موضوع پیش از این نیز مطرح شده بود، اما تحلیل‌گر یادشده جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر کرده است.

همچنین به خاطر داشته باشید که اپل در آیفون 7، حسگر تاچ‌ آی‌دی را زیر شیشه‌ی نمایشگر این گوشی به‌ کار گرفته بود؛ اما چنانچه آیفون جدید بدون حاشیه باشد، استفاده از فناوری یادشده ممکن نخواهد بود. در عوض باید حسگر اثر انگشت با استفاده از فناوری Optical ID، زیر پنل به‌ کار گرفته شود؛ از این‌رو حسگرهای اپتیکال باید با پنل‌های منعطف OLED سازگار باشند.

همچنین ممکن است در نسل بعدی آیفون، شاهد حسگر دیگری برای ردگیری چهره‌ی کاربران، به‌عنوان روشی برای احراز هویت، باشیم. گفته می‌شود قابلیت یادشده، جای فناوری حسگر اثر انگشت ID را خواهد گرفت؛ اما مینگ-چی کو بهره‌گیری آیفون 8 از هر دو فناوری یادشده را دور از ذهن نمی‌داند.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده کلیه‌ی اخبار و تصاویر مرتبط با گوشی جدید اپل به صفحه‌ی آیفون 8 مراجعه کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احتمال حذف کلید هوم از آیفون 8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..