تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو مورد تقدير قرار گرفت

در مراسم اختتاميه دومين دوره جايزه كالاهاي فرهنگي كه در سالن كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار شد.از معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه تقدير به عمل آمد.

به گزارش شما نیوز: در مراسم اختتاميه دومين دوره جايزه كالاهاي فرهنگي كه در سالن كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار شد. از معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه تقدير به عمل آمد. در اين برنامه كه در راستاي اعتلاي فرهنگ غني ايراني- اسلامي در آثار صاحبان فكر و انديشه اين سرزمين برگزار شد، محمد بني حسن، معاون فرهنگي و اجتماعي اين شركت با دريافت لوح مورد تقدير قرار گرفت. سيد عباس صالحي، معاون امور فرهنگي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ضمن اهداي اين لوح از فعاليت هاي معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري در جهت حمايت از كالاي های فرهنگی ايراني، با الگوي ايراني- اسلامي تقدير و تشكر نمود.

منبع:روابط عمومی شركت بهره برداري مترو تهران و حومه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري مترو مورد تقدير قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..