تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منشا در دو راهی تراکتور و پرسپولیس

به گزارش افکارنیوز،

خاطرتان باشد پس ازپایان نیم فصل اول، برانکو ازمسوولان باشگاه پرسپولیس خواست به هرشکل ممکن گادوین منشا را بخرند اما با مخالفت مجید جلالی همه برنامه های مرد کروات به هم خورد.

درادامه باشگاه تراکتورسازی تبریزرقیب پرسپولیس به دنبال جذب این مهاجم آفریقایی افتاد که این مسأله هم باعث دلخوری مجید جلالی شد.

جالب آن که دست اندرکاران دو باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی تبریزکه خوب می دانند پیکانی ها اجازه جدایی به گادوین منشا نمی دهند با ارائه پیشنهادات وسوسه انگیزبه مدیربرنامه های این مهاجم آفریقایی قصد دارند فصل آینده او را بخرند.

گفته می شود این دو مدعی اصلی قهرمانی حاضرند برای خرید گادوین منشا بین 300 تا 350 هزاردلارهزینه کنند درحالی که این مهاجم قلدرو سرعتی برای یک فصل حضوردرپیکان (لیگ شانزدهم) فقط 110 هزاردلارازخودروسازان دریافت می کند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منشا در دو راهی تراکتور و پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..