تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجوز فروش روزانه هزار لیتر سوخت برای مرزنشینان

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت:‌ تمهیداتی اندیشیده شده تا مرز نشینان در بازارچه های مرزی بتوانند روزانه تا هزار ليتر سوخت را بفروش رسانند.

به گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان قاسم خورشيدی سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برای کسب و کار مرز نشینان چه تدابیری اندیشیده شده تا کمتر شاهد قاچاق کوله پشتی توسط آن‌ها باشیم، گفت: در استان های آذربايجان غربی كردستان كرمانشاه و سيستان و بلوچستان قاچاق به صورت كوله پشتی انجام می‌شود و مقرر شده تا راه هایی برای کسب رزق حلال برای آنها فراهم شود و برای این امر تمهیداتی اندیشیده شده تا در بازارچه های مرزی بتوانند روزانه تا هزار ليتر سوخت را  بفروش برسانند.

سخنگو ستاد مبارزه با قاچاق کالا افزود: مهمترين راهكار اين است كه بر اساس مصوبه دولت سهميه ای به روستا نشينان شعاع بيست كيلومتری مرزی اختصاص يابد.

خورشیدی تاکید کرد: همه استانداری ها موظف به توانمند سازی مرزنشين برای فعاليت تجاری و صادراتی وتسهيل روش های صادرات هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجوز فروش روزانه هزار لیتر سوخت برای مرزنشینان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..