تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمانی:قرارداد جپاروف معقول است/ استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: دیروز یکی از بهترین بازی های نیم فصل استقلال را شاهد بودیم که امیدواریم تداوم داشته باشد.

حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار کاپ، در رابطه با برگزاری جلسه هیئت مدیره استقلال در اولین ساعات صبح امروز اظهار داشت: مورد خاصی نبود و ما طبق معمول هر یک هفته در میان جلسه هیئت مدیره را برگزار می کنیم. فقط تفاوت این بود که این بار به جای بعدازظهر جلسه صبح برگزار شد. 

وی درباره اینکه در چند روز اخیر برخی از رسانه ها اعلام کرده بودند در صورت عدم نتیجه گیری استقلال در آبادان امروز هیئت مدیره جلسه اضطراری برگزار می کند، عنوان کرد: به هیچ وجه اینطور نیست. همانطور که گفتم هر دو هفته یک بار جلسه را  برگزار می کنیم و امروز هم با حضور سایر اعضا به بررسی قرار داد دو بازیکن جدید تیم پرداختیم. آپشن ها و بندهای مختلفی که در قرارداد این دو بازیکن گنجانده شده بود به هیئت مدیره گزارش شد و در نهایت مورد تصویب قرار گرفت. 

عضو هیئت مدیره استقلال در واکنش به برخی انتقادات از بندهایی که در قرارداد جپاروف قرار گرفته و مثلا به یک پاداش 200 میلیونی در قبال برتری مقابل السد قطر اشاره شده، تصریح کرد: اصلا این طور نیست، قرارداد بسیار منطقی و خوبی با این بازیکن به امضا رسیده و نباید به شایعات توجه کرد. با توجه به اینکه جپاروف در یک دهه اخیر دو بار به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شده قطعا می تواند در استقلال تاثیرگذار باشد. با توجه به گزارشی که در جلسه هیئت مدیره داده شد ما به این موضوع امیدوار شدیم. همچنین تیموریان خودش یکی از بزرگان استقلال محسوب می شود و به این تیم تعصب دارد.

زمانی در ادامه بیان داشت: هیئت مدیره امروز از بازی خوب روز گذشته استقلال تشکر و قدردانی کرد و قرار بر این شد حمایت ادامه داشته باشد تا نتایج تیم نیز همینطور پیش برود. دیروز یکی از بهترین بازی های نیم فصل استقلال را شاهد بودیم که امیدواریم تداوم داشته باشد.

وی در پایان درباره شانس استقلال برای رسیدن به سهمیه آسیایی و قهرمانی گفت: به نظر من هنوز این شانس وجود دارد که حتی به قهرمانی فکر کنیم. البته برنامه ما فقط روی لیگ برتر نیست و برای لیگ قهرمانان آسیای نیز برنامه ریزی ویژه ای داریم. در مقطع قبلی که من در هیئت مدیره استقلال بودم به جمع 4 تیم برتر آسیا رسیدیم که خاطره خوشی از آن دوره در یاد من مانده است امیدوارم آن خاطره ها بار دیگر تکرار شود.


همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمانی:قرارداد جپاروف معقول است/ استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..