تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو در منگنه؛ ترکاشوند نامه فدایت شوم طاهری را در دوبی به دست کی روش رساند

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، روزی که برانکو ایوانکوویچ مقابل خبرنگاران در ورزشگاه شهید کاظمی صراحتا علیه فدراسیون، سازمان لیگ و کارلوس کی‌روش موضع ‌گرفت و ناکامی احتمالی آینده را گردن کی‌روش انداخت، آتش اختلاف شعله‌ور شد، بعد از آن برانکو آرام گرفت و توپخانه کی‌روش مداوم آتش کرد.

 

واکنش‌ها به رفتار کی‌روش سبب شد تا کار به رسانه ملی کشیده شود و حتی عادل فردوسی‌پور هم ترجیح داد فتیله حمایت‌اش از سرمربی پرتغالی تیم ملی را پایین بکشد.

 

حتی حضور تاج در برنامه 90 هم باعث نشد کی‌روش آرام شود و با انتشار بیانیه‌های رنگارنگ از توهین به برانکو و حامیانش عملا نشان داد که از نظرش تاج هم کاره‌ای نیست و خودش تصمیم می‌گیرد چگونه رفتار کند.

 

رییس فدراسیون فوتبال خبر از جلسه مشترک با کی‌روش داد و عنوان کرد با او به تعامل رسیده تا کمتر مصاحبه کند. همان زمان گفته شد کی‌روش به فدراسیون نیامده و تاج به دلیل حضور خبرنگاران مقابل درب فدراسیون از او خواسته تا به آکادمی تیم‌های ملی برود.

 

بعد آن روز تاج مدعی شد با کی‌روش صحبت کرده و مشکلات برطرف شده است اما هنوز 48 ساعت از آن جلسه هیاتی نگذشته بود که کی‌روش با ارسال نامه‌ای 9 بندی تاج را غافلگیر کرد.

 

این اتفاق در حالی رخ داد که عقل سلیم می‌گوید بعد جلسه دیگر نامه 9 بندی ضرورتی ندارد. حتی مجددا از سوی فدراسیون گفته شد دو جلسه چند ساعته با کی‌روش برگزار شده است ولی ناگهان مصاحبه محمود اسلامیان علیه برانکو منتشر شد و از آن جالب‌تر بیانیه ساعت 3 صبح پنجشنبه گذشته کی‌روش که با کلی تعریف و تمجید از علی اکبر طاهری و "خائن" خواندن برانکو در فیس‌بوک منتشر شد. آن هم در شرایطی که فیس‌بوک در ایران فیلتر است!

 

پازل‌های چند روز اخیر وقتی کنار هم قرار می‌گیرند دیگر سخت می‌شود باور کرد کی‌روش در ایران باشد. یک منبع آگاه که اطلاعات جامعی در خصوص کی‌روش دارد با خنده می‌گوید: «اگر شما او را دیدید ما هم دیدیم؛ مگر ایران است؟»

 

شایعه یا واقعیت مساله این است که آیا کی‌روش در ایران حضور دارد؟ و اگر نیست چرا تاج سعی می‌کند به افکار عمومی القا کند کی‌روش در ایران به سر می‌برد.

 

پرسپولیس در حالی چهارشنبه گذشته مقابل فولاد قرار گرفت که محمدعلی ترکاشوند برخلاف همیشه همراه پرسپولیس نبود و در امارات به سر می‌برد. بعد از بازی طاهری مصاحبه‌ای خودجوش روی سایت باشگاه می‌فرستد و در یکی از پاراگراف‌های مصاحبه‌اش خیلی کوتاه و ملموس از کی‌روش تعریف و تمجید خفیفی می‌کند.

 

این پاراگراف از مصاحبه طاهری قطعا آنهایی که کی‌روش را می‌شناسند آن‌قدر تحریک‌آمیز نبوده که واکنش سرمربی تیم‌ملی را به دنبال داشته باشد و آن‌قدر شگفت‌آور نبوده که او را مجاب کند که از خوابش بزند و ساعت 3.30 بامداد بیانیه‌ای منتشر کند.

 

پس ماجرا فراتر از یک پاراگراف مصاحبه بوده که کی‌روش متقاعد شده تا از سرپرست پرسپولیس تمجید و برانکو را خائن خطاب کند!

 

گفته می‌شود ترکاشوند تنها برای حضور در کنار خانواده‌اش به امارات نرفته است بلکه نامه فدایت شوم طاهری را به دست کی‌روش رسانده است.

 

در حالی که هواداران پرسپولیس و فوتبالی‌های مطرح کشورمان که تعصبی هم به پرسپولیس ندارند رفتار توهین‌آمیز کی‌روش را تقبیح کرده‌اند، طاهری به جای حمایت از برانکو به دنبال جلب حمایت و خوش‌آمد کی‌روش است.

 

اما آن چیزی که برانکو را در منگنه قرار داده همین رفتارهای دوگانه مسئولان پرسپولیس است. مدیر رسانه‌ای پرسپولیس هم دو روز قبل بازی مقابل گسترش، با یکی از سایت‌های خبری مصاحبه کرده و گفته بنا به پاسخگویی به فدراسیون‌نشین‌هایی که علیه برانکو مصاحبه می‌کنند را نداریم چون صدرنشین هستیم!

 

از طرف دیگر این‌گونه به نظر می‌رسد کی‌روش در امارات به سر می‌برد و منتظر است تا فدراسیون فوتبال تکلیف برانکو را روشن کند و شرایط خاص و ویژه کی‌روش را بپذیرد؛ البته اگر چنین مساله‌ای وجود داشته باشد و کی‌روش در ایران نباشد.

 

اکثر کارمندان و پرسنل فدراسیون فوتبال و آکادمی فوتبال و ساختمان قبلی ایفمارک که به کی‌روش واگذار شده است از حضور کی‌روش ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند.

 

حال باید صبر کرد و دید آیا فدراسیون برای حل این معادله و اثبات حقانیت ادعاهای تاج مبنی بر اینکه با کی‌روش در تهران جلسه داشته از سرمربی تیم‌ملی می‌خواهد خودش را به خبرنگاران نشان دهد یا برای او بعد از مدت‌ها کنفرانس خبری بگذارد یا نه؟

روزنامه گل

109




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو در منگنه؛ ترکاشوند نامه فدایت شوم طاهری را در دوبی به دست کی روش رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..