تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین هتل جزیره کیش تعطیل شد

هتل بزرگ #ارم به عنوان بزرگ ترین #هتل جزیره #کیش (از نظر تعداد اتاق) تعطیل و پلمب شد.

به گزارش صبحانه آنلاین، معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نیز با تایید این موضوع گفت: هتل ارم پس از ماه ها دریافت اخطارهای قانونی، عدم رعایت اصول هتلداری و عدم توجه به فرصت هایی که به دفعات طی 30 ماه گذشته داده شده اعمال قانون شده است.

وی با اشاره به تعداد شکایات مردمی واصله در خصوص عدم ارائه خدمات مطلوب و اقدام به فروش اتاق های هتل ارم با عنوان هتل 4 ستاره افزوده است که “در این زمینه علاوه بر شکایات واصله در جزیره کیش، مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد طی نامه به کثرت شکایات مطرح شده از این هتل اشاره کرده و خواستار رسیدگی جدی به این موضوع شدند.”

طبق بخشنامه ای که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در تاریخ 25 دی ماه به مدیران کل خود در استان های مختلف کشور ارسال کرده، با اشاره به اینکه این هتل از 16 دی ماه شرایط لازم برای پذیرش مسافر را نداشته و غیرفعال خواهد بود، از آنها خواسته است دستور دهند موضوع به دفاتر گردشگری اطلاع رسانی شود تا در اجرای تورهای کیش این ملاحظه مد نظر قرار بگیرد.

گفتنی است، هتل بزرگ ارم کیش دارای 210 اطاق، 30 سوئیت در ساختمان اصلی و 140 سوئیت آپارتمان در محوطه و نیز فروشگاه های تجاری، رستوران، کافی شاپ های متنوع با انواع غذاهای ایرانی و خارجی، رستوران گردان، رستوران سنتی، فست فود، تالارهای مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنین دو سالن آمفی تئاتر و یک سالن کنفرانس است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین هتل جزیره کیش تعطیل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..