تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کپ‌کام شایعه انتشار سری Resident Evil برای نینتندو سوییچ را تکذیب کرد

کپ‌کام شایعه انتشار سری Resident Evil برای نینتندو سوییچ را تکذیب کرد

کپ‌کام قبلا گفته است که علاقه خاصی به تولید بازی برای کنسول نینتندو سوییچ دارد. این گفته کپ‌کام، اخیرا باعث انتشار برخی شایعات در فضای مجازی مبنی بر عرضه سری Resident Evil برای کنسول سوییچ شده بود که به تازگی این کمپانی، این شایعه را رد کرده است. با تک‌شات و جزییات این ماجرا همراه شوید.

 

ماساچیکا کاواتا، از اعضای کپ‌کام، در گفت‌و‌گوی خود با سایت اکسپرس آنلاین، با ستایش کنسول سوییچ، صراحتا عرضه مجموعه محبوب رزیدنت ایول برای این کنسول خانگی / هیبریدیِ تازه‌معرفی‌شده را رد کرد:

به نظر من نینتندو سوییچ کنسولی بسیار منحصر به فرد است؛ اما با این وجود، کپ‌کام قصد ندارد Resident Evil را اکنون یا در آینده‌ای نزدیک برای این کنسول منتشر کند. خود من به شخصه مشتاقانه منتظر دیدن امکانات این کنسول هستم، اما در حال حاضر ما در کپ‌کام هیچ‌گونه برنامه‌ای برای آوردن سری رزیدنت ایول به کنسول سوییچ نداریم.

 

کپ‌کام در کنار شرکت‌هایی مثل الکترونیک آرتز، یوبی‌سافت، کونامی و دیگر موارد، جزو ده‌ها توسعه‌دهنده‌ای است که نینتندو برای کنسول سوییچ معرفی کرده است و همین موضوع می‌تواند این امید را به گیمرها بدهد که این کمپانی، دیگر مجموعه‌بازی‌های خود را برای این کنسول منتشر کند.

 

جدیدترین قسمت از سری‌بازی‌های رزیدنت ایول، با نام Resident Evil 7: Biohazard شناخته می‌شود و قرار است سه‌شنبه همین هفته برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر شود. اخیرا در تک‌شات خواندید که اینن بازی، قرار است از قابلیت Play Anywheree کنسول ایکس‌باکس وان پشتیبانی کند. 

 

تا قبل از عرضه جهانی بازی رزیدنت ایول ۷، می‌توانید پیش‌نمایش این بازی را در تک‌شات بخوانید. به‌زودی منتظر بررسی جامع این بازی در تک‌شات باشید.

 

نینتندو سوییچ، نام کنسول جدید Nintendo است که طبق گفته این کمپانی، با قیمت ۳۰۰ دلار در ۱۳ اسفندماه عرضه خواهد شد. 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کپ‌کام شایعه انتشار سری Resident Evil برای نینتندو سوییچ را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..