تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف دو دستگاه خودرو در تربت جام

فرمانده انتظامی تربت جام گفت: در طرح برخورد با متخلفین راهنمایی و رانندگی دو خودرو با بیش از 53 میلیون ريال متوقف و راهی پارکینگ شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد یزدانی افزود: در راستای برخورد با برهم زندگان نظم عمومی تیم های گشت پلیس راهور هنگام کنترل خودرو های عبوری سطح شهر دو دستگاه خودرو را به علت استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی و سرعت زیاد متوقف کردند.

وی گفت: مامورین با استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راهور دریافتند خودروی تویوتا با ۵۲ دو فقره تخلف حادثه ساز مبلغ ۲۴ میلیون ۸۰۰ هزار ریال خلافی وپژو ۴۰۵با ۴۵فقره تخلف مبلغ ۲۸ میلیون ۹۵۴ هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارند.

فرمانده انتظامی تربت جام افزود: بر اساس قانون خودروهای بیشتر از یک میلیون تخلف توقیف و برای اجرای اعمال قانون به پارکنیگ انتقال داده می شوند.

انتهای پیام//س.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف دو دستگاه خودرو در تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..