تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخریب منزل مسکونی بر اثر انفجار توام با آتش سوزی

انفجار توام با آتش سوزی، یک منزل مسکونی را در خیابان چراغچی تخریب کرد و چهار مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرپرست سه ایستگاه آتش نشانی مشهد گفت : این حادثه دیشب رخ داد و در جریان آن یک منزل مسکونی یک طبقه با مساحت تقریبی هشتاد متر مربع تخریب شد و رعب وحشت همسایگان مجاور و تجمع اهالی را در پی داشت. تخریب منزل مسکونی بر اثر انفجار توام با آتش سوزی

ایوب خجسته افزود:شدت این انفجار بحدی شدید بود که باعث تخریب تقریباً 70 درصدی ساختمان یک طبقه ( کانون انفجار) ، تخریب قسمتهایی از ساختمان ضلع جنوبی ، آسیب یک دستگاه خودروی سواری که در مجاورت محل پارک شده بود و شکستن شیشه های مغازه مقابل کانون انفجار شد.

وی گفت:در محل حادثه تیم های عملیاتی از پنج ایستگاه شماره 38،29،21،8و 2 به همراه 9 دستگاه خودروی سبک و سنگین حاضر شدند و در حالی که احتمال تخریب قسمتهایی از ساختمان وجود داشت اقدام به جستجو در میان آوار کردند و طبق گزارش این تیم در زمان حادثه دو کودک 5 و 8 ساله در منزل حضور داشتند.

سرپرست سه ایستگاه آتش نشانی مشهد با تاکید بر انفجار توام با آتش سوزی در این حادثه، تصریح کرد: پدر و مادر دو کودک مزبور در همان لحظات اولیه وقوع حادثه موفق به خروج از منزل شده بودند، اما بدلیل سوختگی توسط تکنسینهای اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) منتقل شدندو دو فرزند شان نیز پس از عملیات رها سازی از زیر آوار به بیمارستان هاشمی نژاد انتقال یافتند.

علت این انفجار توسط کارشناس حریق سازمان آتش نشانی مشهد در دست بررسی می باشد.

انتهای پیام//ف.ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخریب منزل مسکونی بر اثر انفجار توام با آتش سوزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..