تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انقلابی تر از روحانی!

ساعت: 09:05 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014099

ترامپ با اشاره به نگرش اقتصادی اش می گوید: "ما یک شعار ساده خواهیم داشت: آمریکایی بخر و نیروی آمریکایی استخدام کن". آیا این بخشی از سند اقتصاد مقاومتی نیست؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نسیم زنجان، مسعود رشید در یادداشتی نوشت: بعد از گذشت قریب به 40 سال از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی برای همه واضح و روشن است که انقلابی بودن نه به ریش و یقه بسته، بلکه به رویکرد و عملکرد افراد است.

مبرهن است که رویکرد ها از امام راحل و مقام معظم رهبری گرفته می شود و هر کس خلاف اینها عمل کند، بسته به کاری که انجام داده در صف کمتر انقلابی ها یا غیر انقلابی ها قرار می گیرد.

هستند عده ای که ریش دارند بعضا ریش های بلندی هم دارند اما بویی از رویکرد های استقلال طلبانه جمهوری اسلامی نبرده اند.

مراسم تحلیف دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا برگزار شد و سخنرانی رئیس جمهور جدید شیطان بزرگ بسیار قابل توجه بود.

ترامپ در بخشی از سخنانش گفت: "اکنون قدرت را نه از یک رئیس‌جمهور به رئیس‌جمهوری دیگر، یا حزبی به حزبی دیگر، بلکه از واشنگتن دی‌سی به شما مردم منتقل می‌کنیم" و چقدر تلخ است که ما هم با همین هدف انقلاب کردیم که قدرت را از کاخ های شاه به مردم و پابرهنگان منتقل کنیم؛ اما بعد از چندین سال افرادی که خود را منتسب به مطهری ها و صادقی ها و دیگر شهدا می دانند، در مجلس و به عنوان نماینده ملت به دنبال جلوگیری از اطلاع مردم از دریافتی ها مسئولین بودند. به نظر شما ترامپ اصل مطلب را از انقلاب گرفته است یا این آقایان؟

اینکه عده ای پشت نقاب آقازادگی سعی داشته باشند انقلاب را از مسیر اصلی اش منحرف کنند به هیچ وجه قابل قبول نیست و این وظیفه ماست که مردم را از این موضوعات و خطرات مطلع کنیم.

در طرف مقابل هم هستند کسانی که علاوه بر ریش بلند، درس خوانده غرب هم هستند و با توجه به مسئولیت ها و اختیارات تا به امروز قدمی برای انقلاب بر نداشته و فقط شعار هایشان به روز می شود.

هر روز یک شعار جدید و هر روز یک وعده زیباتر. این عزیزان به ظاهر انقلابی هم از آن طرف بوم افتاده اند، انگار نفهمیده اند که انقلاب شده تا کار ایجاد شود و کاری انجام شود، وگرنه محمد رضا که خوش بیان تر بود.

در بخش دیگری ترامپ با اشاره به نگرش اقتصادی اش می گوید: "ما یک شعار ساده خواهیم داشت: آمریکایی بخر و نیروی آمریکایی استخدام کن". آیا این بخشی از سند اقتصاد مقاومتی نیست؟

آن وزیری که آشپز ایرانی را بیکار می کند و کترینگ راه آهن را تقدیم به اتریشی ها می کند انقلابی است؟ آن وزیری که برای استخراج نفت فرش قرمز زیر پای دشمنان پهن می کند و کارگران ایرانی را بیکار می کند، انقلابی است؟

بازار راکد شده و آقایان از شیر مرغ تا اسپرم گاو را وارد می کنند. آقایان معتدل، انقلابی بودنتان پیشکش، لطفا بد تر از ترامپ نباشید!! اقتصاد مقاومتی را آن امریکایی فهمیده اما این دولت  هنوز متوجه نشده است و دو ماه دیگر هم سال 95 به پایان می رسد.

بعد از اینهمه سال استعمار، آن مردک راه پیشرفت امریکا را فهمیده است؛ اما آقایان تدبیرگر با اینهمه تذکر و توصیه مقام معظم رهبری چشم به خارج مرز ها دوخته اند تا بلکه برجامشان اثر کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انقلابی تر از روحانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..