تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برجام فقط گل و بلبل نبود/تمام افتخارمان از برجام دوباره آزمودن آزموده بود؟

ساعت: 09:22 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1011350

آیا برخی مسئولینی که ثابت کردن بدعهدی آمریکا را تنها دلخوشی خود از مذاکره با آمریکا عنوان می کنند آیا ماهها قبل تأکیدات رهبری مبنی بر اینکه آمریکا بدعهد است و نباید به او اعتماد کرد را نشنیده بودند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازتیار؛ یک روز پس از سخنان رییس جمهور در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن یک سالگی برجام در جلسه ای که در استاندری آذربایجان غربی برگزار شد مسئول و دبیر برگزاری جلسه با تبریک فرارسیدن یک سالگی برجام بیش از 80 درصد سخنان خود را به موضوع برجام و دیدن زیبایی های آن و خیر و گشایشهای فراوانی که برجام و برداشته شدن تحریمها برای کشورمان داشت اختصاص دادند و اصلا آنطور که باید به موضوع و محورهای جلسه که در رابطه با حوزه زنان بود پرداخت نشد.

در بخشی از سخنان رییس جلسه عنوان شد که پس از برجام و با تلاش دولت تدبیر و امید، رشد اقتصادی کشورمان به ۴.۶درصد رسیده که این امر نیز نشان دهنده ایجاد روند رو به رشد برای کشورمان است ولی آیا کاهش قدرت خرید مردم و افزایش تورم، افزایش روند رو به رشد بیکاری و تعطیلی یا راکد ماندن واحدهای تولیدی و صنعتی نیز این رشد اقتصادی را تصدیق می کنند.

در این جلسه عنوان شد که حوزه زنان با مشکلات عدیده ای مواجه بود که برجام و برداشته شدن تحریمها فواید بسیار قابل توجهی به حوزه زنان داشته و توانسته آسیبهای جبران ناپذیری را از این حوزه رفع کند گویا باید برای دیدن این فواید نیز عینک زد یا چشم ها را باید شست.

مذاکره با کشوری که بارها دشمنی خود را به ما ثابت کرده و هنوز هم که هنوز است با تمدید تحریمها و بدعهدی که در رابطه با پذیرش برجام کرد دشمنی پایدار خود را به ما ثابت کرده است چه افتخاری دارد؟ اینجاست که باید گفت آزموده را آزمودن خطاست!!

آیا بستن قلب رآکتور هسته ای کشورمان و بهاهای سنگینی که در زمینه تولید دانش و فناوریها بر کشور ما وارد کرد ارزش آزمودن دوباره دشمن و سر میز مذاکره نشستن با آنان را داشت؟

مگر رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها به طرق مختلف و سربسته در بیانات خود نفرمودند که آمریکا دشمن بدعهدیست و اعتماد به دشمن کار خطرناکی است پس چرا با وجود این تأکیدات فراوان باز هم برخی ها در داخل دل به دشمن فروختند تا دشمن بدعهد را دوباره بیازمایند؟

حال با تمام این گفتگوها و مذاکرات و ... تنها افتخار ما این شد که به جهان فهماندیم که آمریکا دشمن بدعهدی است آیا این نتیجه فرموده رهبر معظم انقلاب ماهها قبل از ورود به مذاکره نبود که مسئولین پس از ماهها رفت و آمد مذاکره به آن رسیدند؟

آیا وارد شدن به مذاکره و خود را بازیچه دست دشمن کردن افتخار دارد که بگوییم: ما با دنیایی که با همه توان کشورمان را تحریم کرده بود، وارد مذاکره شدیم و توانستیم حقانیت خود را به جهان ثابت کنیم!!

واقعا جای تاسف دارد که مسئولین ما بعد از گذشت یکسال و با وجود تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری هم اکنون به این نکته رسیده اند که آمریکا بدقلق و بدعهد است!!

گویا رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر فوایدی که برجام برای کشور داشته مردم را به زدن عینک توصیه کرده که باید بگوییم راست می گوید دستاوردهای برجام آنقدر ریز و کوچک بود که باید برای دیدن آنها عینک بزنیم.

اینجاست که باید به مسئولین کشوری و استانی بگوییم که آمارهای ارایه شده و فرجام برجام را گل و بلبل نشان دادن و بزک کردن برجام هم رونق در کشور را تایید نمی کنند، حتی با عینک!

عینک، راهکاری برای درک برجام نیست این سوال دیگر به مطالبه عمومی تبدیل شده است مردم می خواهند بدانند در ازای خون شهدای هسته ای چه عاید کشور شده است؟

این پایگاه خبری خطاب به مسئولی که می گوید برداشته شدن تحریمها توانست آسیبهای جبرات ناپذیری را از حوزه زنان رفع کند و گشایشهای فراوانی در این حوزه داشته است می گوید که  حاضر به درج لیستی از گشایشهایی است که برجام در موضوع زنان داشته است!!

و سخن آخر اینکه چقدر دردناک است آنجایی که برخی مسئولین شعور و درک مردم را به سخره بگیرند!

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برجام فقط گل و بلبل نبود/تمام افتخارمان از برجام دوباره آزمودن آزموده بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..