تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اصلی‌ترین سیاست دشمن برای گمراهی جوانان در بحث مواد مخدر است

ساعت: 10:16 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014429

فرماندار شهرستان اهر گفت: اصلی‌ترین سیاست دشمن برای گمراهی جوانان مسلمانان در بحث مواد مخدر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اهروصال، سید محمد عابدی در همایش پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر که در سالن شهید مطهری برگزار شد، اظهار داشت: دی‌ماه برای ملت ایران به دلیل ارتحال جان‌سوز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یاردیرین امام و رهبری و فاجعه تلخ و غم‌انگیز ساختمان پلاسکو که باعث مفقودی و شهادت شماری از آتش‌نشانان شد برای ملت بسیار سخت و غیرقابل‌تحمل بود.

وی با اشاره به اینکه بهمن‌ماه، ماه مبارزه با رژیم طاغوت، استکبار جهانی و پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری امام راحل و پشتیبانی ملت به ثمر نشست درحالی‌که اگر مردم قیام نمی‌کردند اکنون کشورمان تحت سلطه استکبار جهانی بود و مبارزه مردم در زمان انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری را به همراه داشته است.

فرماندار شهرستان اهر مواد مخدر را یکی از مهم‌ترین معضلات جامعه بشری و ایران اسلامی دانست، گفت: مواد مخدر در صدر معضلات اجتماعی قرار دارد، درحالی‌که دشمنان با ترویج مواد مخدر درصدد نابودی گفتمان انقلابی هستند و این نمونه‌ای از اهداف پلید دشمن برای تزلزل پایه‌های حکومت‌های اسلامی است.

عابدی نابودی تشکیل گروهک‌های تروریستی تکفیری داعش و مواد مخدر را از اهداف اصلی استکبار جهانی و آمریکا برای نابودی جهان تشییع عنوان کرد، ادامه داد: تروریست‌های داعش اکنون با دلارهای آمریکایی‌ها تأمین مخارج می‌شوند و از طرفی با استفاده از مواد مخدر قصد تضعیف روحیه جهادی و انقلابی جوانان مسلمان را دارند.

وی به تداوم پیروزی‌های مدافعان حرم و نیروهای مردمی عراق و سوریه در مقابله با تروریست‌های داعش نیز اشاره کرد و گفت: اگر مدافعان حرم در عراق و سوریه با داعشی ها نمی‌جنگیدند شاید اکنون در خیابان‌ها شهرها و استان‌های کشور با داعش روبرو می‌شدیم که وظیفه کنونی ملت و مسئولین حمایت از جبهه‌های مقاومت برای نابودی کامل تروریست‌های تکفیری داعش است.

فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین سیاست دشمن برای گمراهی جوانان مسلمانان در بحث مواد مخدر است، اظهار کرد: اگر دشمن نمی‌تواند با سلاح و تروریست‌ها جوانان مسلمان را راه بردارد در جهت تحقق این سیاست از طریق مواد مخدر وارد میدان شده و هیچ تأثیری در جامعه ندارد ولی اگر جوانی با استقامت و شجاعت در جبهه‌ها به شهادت برسد باعث تقویت روحیه شهادت‌طلبی در جامعه می‌شود که این را دشمن نمی‌خواهد.

عابدی با اشاره به اینکه از نگاه دشمن، مواد مخدر بسیار کم‌هزینه‌تر از جنگ رو درو با خانواده‌ها و جوانان ایرانی است، خاطرنشان کرد: با مصرف مواد مخدر بنیان خانواده‌ها از هم می‌پاشد درحالی‌که این نه‌تنها برای خانواده‌های ایرانی مضر است بلکه آسیب‌های دیگری را نیز در جامعه به دنبال دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اصلی‌ترین سیاست دشمن برای گمراهی جوانان در بحث مواد مخدر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..