تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارومیه میزبان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر می‌شود/ حمایت از تئاتر و تقویت آن را از اهم وظایف خود می‌دانم

ساعت: 10:16 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014390

کریمی گفت: ارومیه امسال میزبان اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر بوده که در کنار آن 3 تئاتر از استان نیز در تئاتر فجر شرکت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، حجت الاسلام محمدباقر کریمی در گفت‌وگو با آناج اظهار داشت: ارومیه در دهه فجر امسال میزبان اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر خواهد بود که یک اتفاق بزرگ در حوزه فیلم و اکران در استان است.

وی افزود: جشنواره فیلم فجر در ارومیه از 16 بهمن ماه الی 25 بهمن در سینما "ایران" ارومیه و در دو سانس شاهد اکران فیلم‌های حاضر در جشنواره می‌شود تا اهالی سینما و ارومیه بتوانند همزمان با تهران به تماشا آن فیلم بنشینند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: علاقه‌مندان به این موضوع می‌توانند در ایام اکران فیلم هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری بلیط‌‌های جشنواره را تهیه نمایند.

کریمی با اشاره به حضور 3 تئاتر از استان در جشنواره تئاتر فجر نیز گفت: امروز شاهد هستیم که اتفاقات خوبی در حوزه نمایش به وقوع پیوسته و مردم با حضور در سالن‌های نمایش با تئاترها ارتباط بهتری ایجاد می‌کنند که این نیز نتیجه تلاش خود اهالی هنر استان است.

وی متذکر شد: اداره کل ارشاد اسلامی نیز با توجه به محدودیت‌های فوق توانسته با ایجاد شرایط لازم به این امر کمک نموده و برای گروه‌های ثبت شده تئاتر خدمات خوبی از جمله واگذاری سالن نمایش چه برای تمرین و اجرای عمومی به صورت رایگان، کمک‌های مالی جزئی در کنار عدم ایجاد محدودیت برای جذب سرمایه‌گذار، ارائه نماید.

مدیرکل ارشاد اسلامی آذربجان‌غربی افزود: با توجه به اینکه 3 تئاتر از بخش‌های مختلف استان در تئاتر فجر حضور دارند امیدواریم این امر روند سرعت بیشتر و با کیفیت بهتری ادامه یافته و از امکانات موجود برای حمایت از اهالی هنر و تئاتر استفاده خواهیم کرد.

ویدر پایان اظهار داشت: حوزه هنر و نمایش نیازمند استقلال اقتصادی بوده و باید این امر تقویت شود تا لحظات خوبی در استان در بخش نمایش شاهد باشیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارومیه میزبان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر می‌شود/ حمایت از تئاتر و تقویت آن را از اهم وظایف خود می‌دانم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..