تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمزمه استیضاح شهردار بابل قدرت خدمت‌رسانی مطلوب را گرفته است

ساعت: 10:14 منتشر شده در مورخ: 1395/11/04 شناسه خبر: 1014348

عضو شورای شهر بابل با اشاره به اینکه مخالف استیضاح شهردار بابل هستم، گفت: زمزمه استیضاح شهردار بابل در چند ماه گذشته قدرت خدمت‌رسانی مطلوب را از کارکنان شهرداری این شهر گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، جعفر آقاجان‌پور طی گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: تعامل، وحدت و همدلی نیاز کنونی شهرداری و شورای شهر بابل است چرا که مردم از خادمان خویش خدمت می‌خواهند.


وی با اشاره به اینکه ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور وحدت مردم و مسؤولان برای رسیدن به کشوری آباد و توسعه یافته است، افزود: در آستانه فرا رسیدن سی‌وهشتمین فجر انقلاب اسلامی لازم است اعضای شورای اسلامی شورای شهر و شهردار بابل در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان با یکدیگر هم‌صدا شوند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه امور اداری شورای شهر بابل با اشاره به اینکه زمزمه استیضاح شهردار بابل در چند ماه گذشته قدرت خدمت‌رسانی مطلوب را از کارکنان شهرداری این شهر گرفته است، تصریح کرد: عدم همکاری کارکنان با شهردار بابل به منظور استیضاح شهردار، به مردم این شهر ضربه می‌زند.

آقاجان‌پور با بیان اینکه از عملکرد شهردار بابل راضی هستم، خاطرنشان کرد: انتظار داریم در سایه وحدت و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بابل شاهد خدمات رسانی مطلوب به شهروندان بابل باشیم.

وی رکود اقتصادی حاکم در شهر بابل را یکی از دلایل عدم تحقق بودجه و اهداف و برنامه‌های شهرداری بابل برشمرد و یادآور شد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود نیاز است تا شهردار و پرسنل شهرداری در فضایی آرام و به دور از تنش برای افزایش درآمد شهرداری و توسعه شهر بابل گام بردارند.

عضو شورای شهر بابل در پایان با اشاره به اینکه مخالف استیضاح شهردار بابل هستم اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بابل را به وحدت و همدلی دعوت کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمزمه استیضاح شهردار بابل قدرت خدمت‌رسانی مطلوب را گرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..