تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ گلکسی S8 در کنگره موبایل بارسلونا رونمایی نخواهد شد

سامسونگ کم‌کم برای رونمایی از گلکسی S8 آماده می‌شود. زمان دقیق رونمایی از گلکسی S8 مشخص نیست، اما حالا می‌توانیم با اطمینان بگوییم که گلکسی S8 چه زمانی معرفی نخواهد شد!

که دانگ‌جین، رییس بخش موبایل سامسونگ، به خبرگزاری رویترز گفته است که گلکسی S8 در کنگره موبایل اسپانیا رونمایی نخواهد شد. متاسفانه آقای دانگ‌جین از زمان رونمایی گلکسی S8 چیزی نگفت.

اگر اخباری که تاکنون منتشر شده درست باشد، احتمالا گلکسی S8 در اواخر مارس یا اوایل ماه آوریل معرفی خواهد شد، بر اساس اخباری که تاکنون منتشر شده، گلکسی S8 دارای دو مدل ۵ و ۶ اینچی خواهد بود که هر دو نمایشگر خمیده خواهند داشت. به این ترتیب دیگر در این پرچمداران شاهد پسوند edge نخواهیم بود و نسخه با نمایشگر بزرگتر احتمالا با پسوند پلاس راهی بازار می‌شود. همچنین، احتمالا حسگر اثر انگشت درون نمایشگر تعبیه شده و دکمه فیزیکی هوم نیز حذف خواهد شد.

ایمان روستا

فیزیک خوندم و بعد از اون ژئوفیزیک. از نوجوانی با یادگیری DOS وارد دنیای کامپیوتر و آی‌تی شدم تا الان که به عنوان نویسنده در خدمت شما هستم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ گلکسی S8 در کنگره موبایل بارسلونا رونمایی نخواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..