تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رنج تیم والیبال عمران ساری از مشکل مالی

به گزارش خبرنگارایرنا، براساس اعلام مسوولان تیم تاکنون حدود 25 درصد از دستمزد بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداخت شد و طبق قرارداد باید حداقل پرداخت دستمزد به بالای 80 درصد می رسید.
نپرداختن دستمزد بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال عمران ساری از سوی مالکان تیم در حالی رخ می دهد که این تیم در این روزها که پنج بازی تا پایان رقابت ها باقی است برای رساندن خود به جمع مدعیان حضورپلی آف نیازمند آرامش روحی و انگیزه بیشتر دارد.
تیم عمران ساری از 19 بازی رقابت های لیگ برتر با 26 امتیاز در رده ششم قرار دارد و سه تیم کاله آمل با 25امتیاز، پارسه تهران با 24 ، خاتم با 23 و صالحین ورامین با 21 امتیاز و دو بازی کمتر از تیم های در تعقیب عمران هستند، که در صورت ادامه وضعیت نابسامان تیمی چه بسا این تیم شگفتی ساز نیم فصل اول از گردونه هشت تیم هم خارج شود.
وضعیت لرزان تیم عمران ساری درجدول رقابت های لیگ برتر از یک سو و پاسخگو نبودن مدیران باشگاه از سوی دیگر درمورد بحران مالی از دیگر مشکلاتی است که بازیکنان و حتی رسانه ها را برای اطلاع رسانی دچار سرگردانی کرد.
مدیرعامل باشگاه عمران ساری درگفت وگو با خبرنگارایرنا بحران مالی دراین باشگاه و پرداخت نشدن دستمزد بازیکنان تایید کرد.
کاوه مرتضوی از بیان جزییات بیشتری دراین زمینه و زمان پرداخت مطالبات بازیکنان هیچ توضیحی نداد و حاضربه ادامه مصاحبه نشد.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری مالک تیم هم اگرچه وعده داده که دستمزد بازیکنان پرداخت می شود، ولی زمان پرداخت دستمزد بازیکنان را اعلام نکرد.
کمال آقامیری درگفت وگو با ایرنا گفت که اکثرتیم های حاضر دررقابت های لیگ برتر به خصوص تیم های با مالکیت شهرداری با مشکل مالی مواجه اند و تیم عمران نیز یکی از این تیم هاست.
وی افزود : بازیکنان ما مطمئن باشند که دستمزدشان از سوی عمران ساری پرداخت می شود و احتمال دیر و زود وجود دارد، ولی سوخت و سوز ندارد.
رئیس شورای اسلامی شهرساری هم درگفت وگو با خبرنگارایرنا گفت که شورای شهرهیچ مصوبه ای مبنی بر تیمداری شهرداری دررقابت های لیگ برتر نداشت و این کار از سوی سازمان عمران شهرداری انجام شده است.
علیجان شمشیربند افزود : درهرصورت شورای اسلامی شهر برای فعالیت های فرهنگی و ورزشی 180میلیارد ریال بودجه برای سال جاری مصوب کرد که با این اعتبار به تیم عمران هم کمک می شود.
تیم عمران شهرداری ساری هم اکنون با 26 امتیاز در رده ششم جدول 12 تیمی رقابت های لیگ برتر والیبال مردان ایران قرار دارد و در هفته بیستم این رقابت ها در روز ششم بهمن ماه ( چهارشنبه هفته جاری) مهمان بانک سرمایه صدرنشین این رقابت ها در خانه والیبال در تهران است.
از جدول 12 تیمی والیبال لیگ برتر مردان ایران هشت تیم به مرحله پلی آف می روند و در این رقابت ها نیز 2 تیم اول و دوم به فینال راه خواهند یافت تا تیم قهرمان و نماینده ایران در رقابت های باشگاه های آسیا مشخص شود.
در سال گذشته بانک سرمایه با قهرمانی در این رقابت ها به نمایندگی از ایران به رقابت های والیبال جام باشگاه های آسیا راه یافت و قهرمان این رقابت ها شد.
گزارشگر : حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/6982

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رنج تیم والیبال عمران ساری از مشکل مالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..