تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان دیلم بوشهر یادشهدای آتش نشان حادثه پلاسکو را گرامی داشتند

به گزارش ایرنا، در این آیین که امام جمعه، فرماندار، مسئولان و اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان حضور یافتند با عرض تسلیت و اهدای گل به آتش نشانان این شهر، فداکاری و جانفشانی اسوه های معرفت و انسانیت را ارج نهاده و با قرائت فاتحه یاد شهیدان این حادثه را گرامی داشتند.
محمود عباسی مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دیلم با تقدیر از حضور مسئولان، همدلی، همبستگی و ابراز احساسات همه اقشار جامعه و بویژه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در این گونه حوادث باعث قوت قلب و افزایش روحیه امدادگران و آتش نشانان خدوم و جان بر کف دانست.
ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی روز پنجشنبه(30 دی) دچار حریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، به شهادت رسیدند.
شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/7215** خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان دیلم بوشهر یادشهدای آتش نشان حادثه پلاسکو را گرامی داشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..