تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت 5 نفر در بحرین بدست نیروهای رژیم آل خلیفه

نیروهای رژیم بحرین، 5 شهروند را پس از یورش به منازلشان در منطقه سار بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد ، نیروهای رژیم بحرین بامداد دوشنبه پنج شهروند را پس از یورش به بیش از 9 منزل مسکونی در منطقه سار بازداشت کردند.

هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.

این بازداشت‌های در پی آن صورت می‌گیرد که مردم بحرین پس از اعدام ناعادلانه 3 انقلابی، بارها تظاهراتی در اعتراض به اقدامات رژیم آل خلیفه برگزار کردند.

بحرین از سال 2011 میلادی صحنۀ اعتراضات ضددولتی است که رژیم آل‌ خلیفه به‌شدت آن‌ها را سرکوب می‌کند. معترضان بحرینی خواستار برکناری رژیم آل خلیفه و آزادی زندانیان سیاسی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت 5 نفر در بحرین بدست نیروهای رژیم آل خلیفه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..