تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ستاره ای که باید از حالا او را پرسپولیسی بدانیم

تاریخ نشر : یکشنبه 3 بهمن 1395 مشاهده : 188 سایر اخبار ورزشی RSS

ستاره پرسپولیسی:مدافع سپاهان مذاکرات کاملی با مدیران باشگاه پرسپولیس داشته و او را باید پرسپولیسی بدانیم.

ستاره پرسپولیسی

شجاع خلیل زاده علاقه خاصی به پرسپولیس دارد و دلش می خواهد هر طور شده به این تیم بپیوندد اما قرارداد یک ساله با سپاهان، سد راه این بازیکن شده است.
 
با این حال شنیده می شود او مذاکرات کاملی برای حضور در پرسپولیس داشته و اگر رضایت عبدالله ویسی اتفاق می افتاد، شجاع به عنوان سومین بمب نقل و انتقالاتی پس از سروش رفیعی و سامان نریمان جهان، به پرسپولیس می پیوست اما شرایط جدیدی پیش روی شجاع قرار گرفته است.
 
این بازیکن را از حالا باید پرسپولیسی دانست. او البته نمی تواند در نیم فصل از سپاهان جدا شده و به پرسپولیس بپیوندد اما به محض اتمام لیگ شانزدهم، خلیل زاده صاحب پیراهن پرسپولیس می شود.
 
بد نیست بدانید این بازیکن در فصل دوازدهم نیز با باشگاه پرسپولیس عقد قرارداد کرده بود اما به خاطر تعدد مدافعان، مجبور شد به سپاهان برود اما حالا راه برای بازگشتش هموار شده است.

جام نیـوز

اخبار مرتبط:

کری سنگین ستاره پرسپولیس برای استقلالی ها پس از شوک شبانه +عکس

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه بازی با فولاد

خبر بد برای پرسپولیسی ها؛ ستاره دربی را از دست داد!

جزئیات فوت هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی/جوان دیگری به علت مصرف ترامادول با مشکل روبرو شده بود احیا شد

حرکت ارزشمند رحمتی در واکنش به درگذشت هوادار پرسپولیس + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ستاره ای که باید از حالا او را پرسپولیسی بدانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..