تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مصوبات امروز جلسه هیئت مدیره استقلال+مصاحبه

نشست هیئت مدیره اسقلال امروز صبح برگزار شد تا جذب آندو تیموریان و جپاروف به تایید هیئت مدیره برسد.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره نشست امروز هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت:نشست بسیار خوبی را با تمامی اعضا برگزار کردیم و درباره مسائل مختلفی به گفتگو پرداختیم.

وی ادامه داد:در ابتدا بحث قراردادهای 2 بازیکن جدید به نام های جپاروف و تیموریان مطرح شد که این 2 قرارداد به تصویب هیئت مدیره رسید.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد:همچنین گزارش مالی توسط مدیر مالی و ذی حساب باشگاه به هیئت مدیره ارائه شد که باید بگویم گزارشی خوب در اختیار اعضا قرار گرفت.

زمانی افزود: گزارشی برای برنامه های آینده تیم در زمینه های حامی مالی و دیگر موارد از سوی مدیر عامل به هیئت مدیره ارائه شد و تصمیمات خوبی نیز در اینباره انجام گرفت.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان خاطر نشان کرد:از دیگر موارد مطرح شده در نشست امروز درباره بحث بازی روز گذشته استقلال مقابل صنعت نفت آبادان بود که اعضا امیدوار هستند این روند همچنان ادامه پیدا کند و تیم بتواند با بدست آوردن نتایج خوب دل هواداران را شاد کند.اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند همچنان از تیم حمایت کنند تا نتایج خوب ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مصوبات امروز جلسه هیئت مدیره استقلال+مصاحبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..